This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scooter weekend duitsland 3 & 4 Oktober

Sherrif die scooter van jou past wel in mijn vader zn mitsubishi gewoon 1 stoel plat en dan kunnen er nog 2/3 mensen mee dan rijden we benzine volgens autoweek 1 op 14.7 laat het me even weten..

Ilonk, wij moeten misschien ook nog ff vervoer hebben he

Gister alles maar even onder ander frampje gegooid. Dus wordt vanavond weer hard beunen!

Er kan iig nog wel 1 persoon bij mij en mischien 2 maar moet ik even kijken welke banken plat moeten in die passat.

Neem aan dat de kangoo ook meegaat Tom

Rene,

De kangoo zou in eerste instantie niet mee, denk ook niet dat ik hem ter beschikking heb
ik meende ook dat Jasper de bus geregeld 3 scooters + 3 man en jij de Passat. 4 a 5 man

Gaan er in jou auto dan 2 sprinters en 4 mensen? Want Mossaab rijdt ook met ons mee.. Denk dat dat krap met zn alle. Wanneer ga jij naar huis dan?

het past denk ik wel, enkel ff sturen draaien/inklappen.
in de hyuindai van mn vriendin kon er 1 sprinter in en 3 man, dan MOET hier zeker 2 in kunnen.

het past denk ik wel, enkel ff sturen draaien/inklappen.
in de hyuindai van mn vriendin kon er 1 sprinter in en 3 man, dan MOET hier zeker 2 in kunnen.

Wij hebben zelf een auto dus kunnen zelf gewoon donderdagavond gaan rijden. En zijn van plan zaterdag dan weer terug te gaan.

godver gvd !
Geen duitsland voor mij :'( !
Vrijdag moet ik beslist aan het werk van mijn leiding-gevende ! Alles voor niks geweest dus .

Als jullie aan het rijden zijn @ cirquit sta ik in het ketelhuis te lassen gvd !

Kut-bouw

godver gvd !
Geen duitsland voor mij :'( !
Vrijdag moet ik beslist aan het werk van mijn leiding-gevende ! Alles voor niks geweest dus .

Als jullie aan het rijden zijn @ cirquit sta ik in het ketelhuis te lassen gvd !

Kut-bouw

Meld je gewoon ziek en ga mee Servie !