scooter verliest zomaar snelheid

mussie

Well-Known Member
hallo,
iki heb sinds een paar maanden een probleem met met piaggio zip. Het begon een tijdje terug ,toen ik er met bijna lege tank ermee reed. voor ik bij de benzinepopm kon komen begon hij te stotteren en viel die uit. Toen is er een nieuwe benzinekraan erin gezet en hij werkte weer prima. maar dese probleem is weer terug. Hij geeft nu zomaar gas als ik hem start of hij start heel moeilijk. de ene keer kan ik normaal gasgeven en de andere keer maakt ie een rare geluid en valt de scooter zomaar uit. ik heb het naar de scooterzaak gebracht en daar hebben ze: nieuwe luchtfilter,nieuwe bougie sproeier en gasnaald erop gezet. hij reed toen 1 dag perfect en daarna ws de probleem weer trug. Kunnen jullie mij misschien tips gevem, want volgens de scooterzaak moet er een nieuwe carburateur in en dat kost me nog eens 100 Euro volgens hen.
 
Advertisement - register to remove this

Je hebt zonder benzine gereden en dan zou er ineens een nieuw kraantje opmoeten?? Beetje vaag verhaal dat zou natuurlijk niet nodig moeten zijn. Als zij dat voor je gedaan hebben en hij vervolgens niet meer fatsoenlijk wil lopen dan hebben ze dus gewoon iets verneukt of slecht werk afgeleverd en moet je teruggaan.

Klinkt alsof je gasschuif iets blijft haken af en toe, of dat je valse lucht hebt. Beide gevaarlijk
 
Back
Top