This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter verkopen

Pff niet zo zenuwachtig worden. Soms duurt het ff, maar krijg je je poen heus wel.

De markt is opzich nog best aantrekkelijk, moet je je wel weten te odnerscheiden (differentatie) anders moet je idd jou scoot aantrekkelijk maken dmv een lagere prijs dan ibj de buurman.

ik heb een beetje zelfde probleem. Eerst sr 2000 al afgevoerd (Gilardoni, Yasuni R, 17,5 en Hebo vario los verkocht) en weer std onbegrensd met polini uitlaatje gemaakt. Op marktplaats gezet, maar niemand die m wil kopen (1350 €) heeft maar 11000 km gelopen, en compleet schadeloos. Mn broertje daarentegen, een SR2000 met Ixil twin en polini vario, hoppah binnen 1 week verkocht aan een twingeilende puber voor 1300 € (ding had aardig wat gebruikerskrassen ed, en was niet bepaald supermooi).

2de hands scootermarkt is verzadigd, oftwel veel aanbod -> weinig vraag. Dat betekend dat je lager met je prijs moet gaan zitten. Dat iemand 1300 vangt voor een 2de hands ding is uitzondering, maar bij mij in de buurt raak dat echt niet kwijt.

Originally posted by hebo-aeroxje
KLOPT! Ja ben ik echt helemaal met je eens... toen ik mijn aerox kocht was er egt nie zoveel leuk tweedehands spul!

Klopt, ik heb zelf maanden lang naar een fatsoenlijke aerox zitten zoeken.