Oke het lijkt nu misschien of ik geld over heb enzo.. maar dat valt dan ook wel weer mee..
maar de scooter die ik nu heb vind ik eigenlijk zonde om niet te gebruiken..
voor een project heb ik der eigenlijk al te veel kosten aan gehad..
dan verkoop ik liever deze voor 1000 en koop voor 100 euro een frame...
zo ie zo weet ik niet of mijn scooter door de keuring komt in september...
de kans is aanwezig dat ik met een gestolen blok rondrij..
me frame zit wel goed.. maar me blok weet ik niet..
het schijnt dat ze met de controle voor kenteken ook kijken of het blok van een gestole scooter afkomt.. ik weet het niet zeker...
verder vraag ik me trouwens af of de snorfietsen ook een kenteken krijgen?
maar over mijn probleem..
ik weet het nog niet... ik hoor zo veel dingen.. de een zegt scooter heb je dadelijk nix maar aan, daar ben ik het wel mee eens.. ik zou der alleen nog maar in het weeekend mee kunnen rijden..
ik vraag me af of een snorfets (bijv. citta ongeveer 50km/u) het gevoel van de scooter kan vervangen.
me moeder zou een gat in de lucht springen als ik me scooter verkocht.. daarna zou ze zich verslikken als ik dan zeg dat ik een brommer ga kopen
maar ze heeft liever dat ik in een auto rij dan op een scooter..
brommer maakt haar niet zo veel uit..
verder weet ik gewoon niet of ik een scooter nog echt zou gebruiken als ik een auto heb.. ik bedoeol dan dus echt als vervoersmiddel en niet voor de lol om mee te rijden.. ik vervoer me eigenlijk alleen met de auto/scooter tussen eindhoven en geldrop (30 a 45 mins)(naar vriendin) over lange rechte stukken. ik denk dat ik dit liever ga doen met de auto. voor het rijde voor de lol vraag ik me dus nog af of een brommer voldoende zou zijn..