Scooter valt terug in toeren

patje91

Well-Known Member
Ik zit met het volgende probleem: Mijn scooter trekt als ik weg rijd bij huis, dus koud is nog wel behoorlijk (geen hoge top) maar als ik er een klein stukje op rijd zakt hij in. Dit is een tijdje terug gekomen. haalt nu ook nog maar een top van 50, terwijl dit toch altijd rond de 75 was...
als ik een recht eind moet rijden moet ik telkens mijn gas loslaten en weer gas geven anders zakken de toeren en snelheid helemaal weg.

Rollen zijn al vervangen zonder resultaat.Zitten geen verstoppingen in carb. sproeiers. uitlaat is nagekeken. nieuwe bougie erin, gasschuif opent volledig..

nou is wel een tijdje terug mijn V-snaar geknapt, daarna een nieuwe (originele) erin gezet, maar ik weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben dat er nog stukken in het blok kunnen zitten o.i.d. Of moet ik denken in de valse lucht?

Gaat om Aprilia SR www uit 2001

Ik hoop dat iemand kan helpen want ik begin dat ding behoorlijk zat te worden:p
 
Advertisement - register to remove this

wat voor v-snaar is er in gekomen?

en wat is de setup?

een nieuwe v-snaar moet altijd eerst even inrijden min of meer , en moet iig opnieuw worden afgesteld , en daar zit het m ook in meestal , puur de afstelling.
 
bedankt voor je reactie !

euh dat weet ik zo niet uit me hoofd, zal vanavond wel ff kijken wat er in is gegaan, gekocht bij een bromfietszaak dus denk dat het wel goed zit maar oke

waar moet ik dan aan denken qua afstellen? want zo erg zit ik ook niet in de business zeg maar
 
Back
Top