Scooter trilt bij het stuur met warme motor tijdens het optrekken

Het allemaal,

Ik heb een vraag ik heb een la souris scooter en als de motor warm is en ik sta bij een stop licht en ik geef gas dan trilt hij de eerste 1/2 seconde daarna is het trillen van het stuur compleet over. Dan rijdt die gewoon normaal, ook merk ik verder niks raars aan de scooter verder rijdt hij als een zonnetje . Als de motor koud is, dus de eerst 3 minuten rijden heb ik ook geen last van een trillend stuur.

Ik hoor graag wat jullie denken

Groetjes
 
Advertisement - register to remove this

Dat is inderdaad raar. Kan met de temperatuur te maken hebben. Staat je scooter buiten of binnen?
Mijn scooter staat altijd buiten , ik heb ook het iddee namelijk dat het misschien wel de temperatuur ligt omdat ik hier in de zomer totaal geen last van heb en ook verder niks op internet kan vinden over dit probleem.
Post automatically merged:

Koppeling segmenten op schuren.
Grijpen nu niet direct goed aan.
Okee dankjewel ! maar toch heb ik er niet altijd last van en tijdens de grote beurt waren alle andere onderdelen nog goed intact dus kan me bijna niet voorstellen dat 500 km de koppeling ineens beschadigt is terwel die hiervoor nog super was , of kan dit wel ?
 
Mijn scooter staat altijd buiten , ik heb ook het iddee namelijk dat het misschien wel de temperatuur ligt omdat ik hier in de zomer totaal geen last van heb en ook verder niks op internet kan vinden over dit probleem.
Post automatically merged:


Okee dankjewel ! maar toch heb ik er niet altijd last van en tijdens de grote beurt waren alle andere onderdelen nog goed intact dus kan me bijna niet voorstellen dat 500 km de koppeling ineens beschadigt is terwel die hiervoor nog super was , of kan dit wel ?

Koppelingsresten, vocht en ophoping vuil, zou het idd wel kunnen veroorzaken. Dat stapelt op en op en als je het nooit schoonmaakt, kan het dus problemen geven. Vind het wel snel na 5K maar goed we hebben het over een la souris, goedkope meuk.
 
Back
Top