Scooter-Stunt TOPIC!!!!!!!!!!!!

M

Mallerosi

Guest
Dit gedeelte van het forum is voor de Stunters onder ons!!!

Hier kun je foto's van je tricks plaatsen en er dingen over vertellen, of natuurlijk vragen hoe je een bepaalde trick doet!!!

Greetz Mallerosi
 
Advertisement - register to remove this

Ok, hier wat foto's van mij, ben steeds meer aan het expirimenteren met andere stunts maar hier zijn nog geen foto's van... Voor de rest alleen wat wheelies, stoppies (paar meter max :( ), burnen, rolling burnen, slippen, 180 graden slippen met direct daarna wheelie, en nog wat vage wheelies met bijv kniëen op de buddy enzo. Verder niet extreem bijzonder.

(alvast mijn excuses voor de mensen met een modem}) )


1020712807-WheelieLX.jpg

Een rondje maken van rubber :) rondje burnen :p niet echt een stunt misschien
maar wel geinig :p
DSC02342.JPG

DSC02962.JPG

DSC02965.JPG

DSC02966.JPG

DSC02977.JPG

DSC02978.JPG

DSC02979.JPG

Foutje bedankt :)
Meet101.jpg

M'n oude scooter :( RIP :(
Meet085.jpg

En daar was ie al Siep :)
Meet073.jpg

Meet068.jpg

Meet066.jpg

Meet039.jpg

1020727015-vagewheelie.jpg
 
Last edited:
mij lukt ook wel stoppie en ook wel dat ik onder het rijden mn achterband kan laten spinnen maar dat lukt me niet lang want hij gaat dan hevig stuiteren omdat hij telkens grip krijgt

maar volgens mij doe ik mn stoppie verkeerd mn langste stoppie is iets van 3 meter ofzow ik sta dan meteen stil laten jullie je voor rem dan los als je op een bepaalde hoogte komt?
 
Originally posted by Special-AeroX-R
HeY, Wat is nou eigenlijk de beste manier om een wheelie te maken??
Of hoe doen jullie het??

Ik doe sinds vandaag wheelie's op de manier dat john_beta op zijn achterwiel rondjes draait(met een knie op de buddy), en moet zeggen dat zijn wel verdomd lekkere wheelie's.
als je op het dode punt kun je gewoon blijven ridjen zonder gas te geven!!!

greetz MalleRosi
 
k krijg een runner met 12l tank ook de lucht in hoor... std onbegrensd van een maatje... mn eigen zip lukt ook makkelijk :) wheelies, stoppies, burnout k zal binnenkort eens een cam lenen :)
 
Originally posted by Mallerosi
Ik doe sinds vandaag wheelie's op de manier dat john_beta op zijn achterwiel rondjes draait(met een knie op de buddy), en moet zeggen dat zijn wel verdomd lekkere wheelie's.
als je op het dode punt kun je gewoon blijven ridjen zonder gas te geven!!!

greetz MalleRosi

Wheeliën met bijde kniëen gaat net zo lekker :) alleen kostte me 2 jaar geleden wel me kniëen:'(
 
Originally posted by Oom Agent
Ik krijg mn stuur moeilijk omhoog het lijkt net of mn voorkant zwaarder is dan die van een SR Stealth of iets dergelijks

( ik heb SR50 DITECH)

Kwestie van timing :) op het goeie moment eventjes aan je stuur trekken. Of gewoon scooter opvoeren op trekkracht...
Die van mij doet het automatisch, alleen gasgeven :D
 
ik heb een stunt brommertje zitten een vespa :$ maar volg me maar eens om ter langste wheelies ik rijd er soms mee naar school helemaal op men achterwiel en dat is 10km ik doe bochten ik kan 180 graden draaien op achterwiel en ik kan ook blijven rondraaien op achterwiel maar stopie gaat er niet mee brakke voorvork trommelrem di ook al even brakke is ik kan er ook op recht staan maar ben nu aant oefene om trukjes te doen op men achterwiel zoals zoals zonder voorwiel rijden (dit doe je beter op afgelegen plaatsen) en jah op de zaal op achter wiel gaan staan
 
Back
Top