Scooter-Stunt TOPIC!!!!!!!!!!!!

M

Mallerosi

Guest
Dit gedeelte van het forum is voor de Stunters onder ons!!!

Hier kun je foto's van je tricks plaatsen en er dingen over vertellen, of natuurlijk vragen hoe je een bepaalde trick doet!!!

Greetz Mallerosi
 
Advertisement - register to remove this

stunten met een DNA gaat niet echt makkelijk, op het zadel staan etc etc gaat allemaal wel maar wheelies beetje moelijk en een stoppie kan met veel moeite maar is niet bevordelijk voor de scoot. . .

ik hou me meer bezig met kneedownen als het rustig is op de weg, heel hard en plat door bochten heen gaan !!
 
Re: Re: Mijn foto's

Originally posted by area_51_member
OMG je ziet gewoon dat je scooter niet voorruit gaat... Dit is serieus dikke fake, hier heb je wel wat meer vermogen voor nodig om dit te kunnen. En trouwens sportschoenen glijden nie zo makkelijk. :rolleyes:

velgen bewegen :)
 
Re: Re: Mijn foto's

Originally posted by area_51_member
OMG je ziet gewoon dat je scooter niet voorruit gaat... Dit is serieus dikke fake, hier heb je wel wat meer vermogen voor nodig om dit te kunnen. En trouwens sportschoenen glijden nie zo makkelijk. :rolleyes:

hey area dat jij dat niet kan wil niet zeggen dat het nie mogelijk is....en dit is niet fake!!
ik kan dit ook en daarvoor heb je echt geen speciale schoenen voor nodig hoor...
Maar ik hoor iedereen zeggen dat ie stoppies kan?? zeg ff erbij hoever je kunt.. aantal meters :)

105638062411.jpg
 
Vroeger deed ik stoppie op de nrg, en soms lukte een rollin van een paar meter ook. :)

Wheeli lukte nooit echt goed lang, en tegenwoordig gaat hij te fel op gas :)
 
Heb me eigenlijk nooit zo op het stunten gestort.
Een stoppie kon ik nog wel aardig goed maar de rest vond ik eigenlijk het niet waard om mijn spul waar ik hard voor / aan gewerkt had op het spel te zetten...

Tja better safe then sorry was mijn motto...
 
Originally posted by Jeeefion
hoe maak je een goeie stoppie want bij mij glijdt het voorwiel altijd door.... niet egt fijn

ten eerste koop je een fatsoenlijke voorband...niet zon shin chang geval....
en een vast gerotte runner voorvork is ook niet echt goed voor stoppies...
 
Back
Top