Scooter-Stunt TOPIC!!!!!!!!!!!!

M

Mallerosi

Guest
Dit gedeelte van het forum is voor de Stunters onder ons!!!

Hier kun je foto's van je tricks plaatsen en er dingen over vertellen, of natuurlijk vragen hoe je een bepaalde trick doet!!!

Greetz Mallerosi
 
Advertisement - register to remove this

Mijn foto's

Dit zijn oude foto's:
DSC00778.JPG

DSC00767.JPG

DSC00781.JPG

DSC00787.JPG


Hope you enjoy!!!

Greetz Mallerosi


Now post your picture's
 
Record 800 meter wheelie ( toen kwam bocht ) en stoppie gaat prima. Kan rijden met beide benen aan een kant en handen los, staan op de buddy met handen los, staan op de traanplaten met handen los, met benen over stuur en rijden, zijdelings slippen, 180 turn, met een wheelie zó remmen dat je stopt aan het eind. Ook staan / zitten achterste voren op scoot en dan rijden ( 20 / 30 km/h ) Maar meer durf ik echt niet.. :)

Filmpjes en foto's binnenkort. }) Ben benieuwd naar de rest.... :)
 
Originally posted by Necromander
Record 800 meter wheelie ( toen kwam bocht ) en stoppie gaat prima. Kan rijden met beide benen aan een kant en handen los, staan op de buddy met handen los, staan op de traanplaten met handen los, met benen over stuur en rijden, zijdelings slippen, 180 turn, met een wheelie zó remmen dat je stopt aan het eind. Ook staan / zitten achterste voren op scoot en dan rijden ( 20 / 30 km/h ) Maar meer durf ik echt niet.. :)

Filmpjes en foto's binnenkort. }) Ben benieuwd naar de rest.... :)

Laat het maar een keer zien, alex :p

Oja, ik maak gewoon Wheelies en stoppies, en ja burnouts :p
 
Last edited:
Ik zit er over te denken een wheeliebar achterop mijn scoot te laten lassen zodat ik daar een voet in kan zetten en helemaal verticaal op het achterwiel kan rijden.

Zou dit een idee zijn=
 
ik kan allerlei stunts behalve een wheelie :p
ik kan stoppie, op de grond gaan staan tijdens rijden, op de stepjes gaan staan en stuur los met 70, achterover liggen, voorover liggen en dat was het wel :D
 
tsja, tricks... ik maakte wel 's een stoppie en vaak wheelies (op m'n stepjes, met knieen op zadel, met voeten op de grond en dan achter m'n scooter hangen terwijl die op 1 wiel reed etc). Ging ook vaak fout ;)
Ik kan ook wel wat gekke dingen tijdens het rijden (op m'n zadel staan enzo) maar echte stunts, tricks, kweenie..
 
Nja, stoppies konk al. Wheelies gaan sinds deze week ook wel met de evo( nog niet erg lang maar eenmaal afgesteld gaak oefenen :) )

Tja burnen, maar dat vind ik niet echt een stunt. Tenzij je het kan terwijl je voort beweegt! Dat vink echt erg mooie stunt.

En vind echt knap van sommige gasten wat die met zon scoot/motor kunnen. Ben nogal liefhebber van al die filmpjes enzo en tis gewoon af en toe ongeloofelijk wat een controle die gasten hebbn!:W
 
Wheelie's vanuit power kan iedereen!
Maar met een standaard dan ben je de man!!!
John beta het nieuwe lid van het stuntteam kan mooie wheelie's

Ene Area hier het bewijs :
1.jpg
 
Back
Top