Scooter stotterd

Black-X

Well-Known Member
De laatste tijd stotterd me scooter en komt er een ratelend geluid uit.

Ik dacht dat dit ratelende geluid uit me carterkap kwam, alles bekeken en eruit en weer terug gestopt en het probleem is er nog steeds en heb het gevoel dat het verder van voren komt, eventueel resonantie maar misschien heeft dit wel verband met mijn andere probleem..

De laatste tijd stotterd die namelijk erg bij het wegrijden, de eerste 2/3 seconde zeg maar dan houd hij af en toe in eenmaal op gang trekt ie wel door al haalt hij niet meer ze top van een tijdje terug..

Iets anders wat hier misschien mee te maken heeft is dat het me ook niet lukt om hem stationair te laten lopen, moet altijd me gas een beetje vasthouden..

Luchtfilter en carberateur heb ik overigens ook schoongemaakt zonder succes..

Wie weet raad..?
 
Advertisement - register to remove this

Ja dat gas is misschien wel goede.. Al is het wel toevallig dat het ineens is maar aan de andere kant is het dan wel opgelost..

Jah dat te veel en zo geloof ik niet in.. Viel me wel opdat me temperatuur de laatste tijd ook erg hoog is? Misschien me waterpomp dan die rateld..?
 
dat ratelend geluid zal waarschijnlijk van je krukas lager komen (deze zullen wel versleten zijn) de lagers hebben waarschijnlijk ook de keeringen aangetast waardoor de scooter slechter loopt en niet meer stationair (trekt die valse lucht)

dat ratelend geluid zal dan zowel van je kickstart kant als van je ontstekingskant af kunnen komen (of allebei)
 
Back
Top