Scooter start niet

CocaCola

Well-Known Member
Goedemorgen,

Ik heb een scooter staan, die niet meer start.
Ik zie 2 loskabels hangen alleen heb geen idee wat ik er mee moet, vraag me ook af of dat die de reden is dat die niet start.

Kunnen jullie mij helpen met wat voor kabels dit zijn?
 

Attachments

  • 0E0C263D-05E9-4091-B9CF-B53924BAEF96.jpeg
    0E0C263D-05E9-4091-B9CF-B53924BAEF96.jpeg
    185.6 KB · Views: 23
Advertisement - register to remove this

wat voor "scooter"
begin eens met merk, model en bouwjaar, kilometerstand, doet ie het inééns niet/heb je hem zo gekocht/verkregen? (is je als het goed is ook gemeld toen je je aanmeldde)
dit is het scooter forum, niet het helderzienden forum ;)
en sorry, uit m'n hoofd weet ik niet wat voor stekkers dit zijn. (ik vermoed wel te zien dat je een injectie-scooter hebt, waar ik ook nog geen kaas van heb gegeten)
 
Yes inderdaad Riva, bouwjaar 2020 en een km of 7k is de stand

Hij heeft het heel de tijd gedaan, totdat mijn zoontje wegreed bij een supermarkt
 
Yes inderdaad Riva, bouwjaar 2020 en een km of 7k is de stand

Hij heeft het heel de tijd gedaan, totdat mijn zoontje wegreed bij een supermarkt
dan lijkt het mij stug dat die stekkers er ìets mee van doen hebben, tenzij er iets van de witte af gestolen is.
starten noem ìk rondgaan als je op het knopje drukt, aanslaan is de volgende stap, wat gebeurt er wel/niet?
heb je verder al gekeken of je vonk, brandstof en compressie hebt? bij injectiemodellen moet je bij contact aan een pompje horen zoemen/brommen voordat je start.
als je na even starten je bougie eruit haalt, is die dan vochtig? (wel benzine) en als je hem dan droog maakt en start met de zijkant van de bougie op metaal van het blok, vonkt deze dan mooi blauw of niet?
 
De witte stekker lijkt heel erg op de stekker die aangesloten moet worden op de antidiefstal knop in de buddy. Niet aangesloten is niet starten als die knop op deze scooter zit.
 
Back
Top