en hoe zag de oude/ziet de nieuwe er nu uit?Bougie 2 weken geleden vervangen
Nat, koffiebruin. Dus dat lijkt mij wel goeden hoe zag de oude/ziet de nieuwe er nu uit?
Hij loopt dan even max 20 seconden stationair en daarna valt hij uit. Zo kan ik hem ook niet echt opwarmenhet kan nog steeds/weer het bevriezen van je carburateur zijn, maar vocht is ook een rotzak voor je ontstekingscircuit.
als ie start en stationair draait, zo op laten warmen en hopen dat het overgaat?
heb hier ook zo'n Tomos staan die juist alléén nog vol gas wil lopen als een plas de bougiedop nat heeft gespat (daar zit een barst in, heb ik met epoxy gefikst, vergeet elke keer een nieuwe bougiedop méé te bestellen als ik spullen voor m'n Kymco bestel.)
Ik ga straks nog eens kijken en de bougie en kabel droog maken. Hij staat op dit moment buiten 15 minuten van huis. Dit omdat ik hem gisteren niet naar huis kon rijden. Zal het anders te maken kunnen hebben met de afstelling?nu ik er nog eens over nadenk, vind ik het typisch dat hij wel even start, maar dan weer uitvalt. als het vocht zou zijn, zou hij koud niet eens aan willen.
maar: bougiedop en kabel afdrogen en uitblazen, eventueel wat vochtverdrijver (WD40 ofzo) erin en op spuiten.
en ik weet niet wáár je bent, maar binnen zetten en droogföhnen/voorverwarmen? (aansteker op je bougie als je de kabel er af hebt, pas op voor kappen en bedrading met de vlam en de restwarmte)
15 minuten rijden, dus dat wordt toch 45 minuutjes lopen ben ik bang. Hopen dat hij toch nog een stukje wilt rijden15 min lopen of 15 min rijden?
ik zou in dit geval eerst naar vocht kijken.. je hebt gisteren gewoon gereden.