Scooter rijd ineens zachter..

AeroXJunkii

Drunk with a gun
hey mensen,

De scooter van een maat van me deed nogal raar. Toen startte die ineens niet meer en haddden we een neiuwe bougie erin gezet en reed ie weer. Hij reed alleen niet goed omdat zijn luchtfilter er ff af was. Wij hem er weer opgezet en reed een stuk beter alleen hij rijd nu nog maar 50/60 terwijl ie eerst 80 reed. Hoe kan dit zomaar ? we hadden stukje volgas gereden en bougie eraf gehaald en was zwart met wit :S er is verder niets mee gedaan dus ook niet met carb afstelling of rolletjes oid. Mijn vraag dus weten jullie misschien hoe dit zomaar komt ? en hoe we hem weer goed kunnen laten rijden ? hij maakt niet echt overtoeren btw
 
Advertisement - register to remove this

Nou gewoon, op elke bougie staat een code, en een nummer.. DIe nummer houdt de hittegraad in 1 t/m 10 geloof ik. Kijk es wat voor nummer er op die bougie staat? Misschien kunnen we je dan verder helpen.
 
Je scooter rijd dus veel te arm, daardoor haalt hij ook niet zijn top. Kan ook zijn dat hij een lichte warmloper heeft gehad, toen hij zonder luchtfilter reed.

Dat je bougie wit is zegt in ieder geval iets over de sproeier, dat zwarte zal wel wat roet, olie of vuil zijn.
 
Back
Top