Scooter probleem verliest toeren na tijdje rijden

Jipoudejans

New Member
Hoi allemaal
Ik heb een probleempje met mijn scooter (piaggio zip 4t 2v) ik heb laatst de distributie ketting vervangen omdat die helemaal uitgerekt was dus hele blok der onder vandaan gehaald en vervangen dat lukte, maar toen had ik t probleem dat ie niet volgas wilde. Dat heb ik opgelost door de hele carburateur te reinigen en toen wilde die weer volgas, maar op dit moment heeft mijn scooter last van dat als ik een stukje heb gereden mijn toeren wegvallen. Ik hoor me uitlaat dan minder geluid maken en voel me scooter zachter gaan mijn scooter wilt dan niet meer snel op trekken en de topsnelheid is ook weg eigenlijk maximaal gaat ie dan nog 45/50 en daarvoor ga ik dan 70. Ik heb de cdi al vervangen geen verschil eigenlijk, dus ik heb zelf geen idee meer wat t kan zijn.

Piaggio zip 4t 2v 2017
Malossi multivar
Laatst onderhoudsbeurt gegeven
Nieuwe v snaar
Nieuwe olie
Nieuwe bougie
Kleppen gesteld
Nieuw luchtfilter
12400 km op de teller
Nieuwe distributie ketting, geleider en spanner
Paar nieuwe pakkingen
Spruitstuk gecontroleerd op valse lucht was t ook niet
Carburateur gereinigd
Sproeier 82

Dit zijn een beetje de dingen die ik heb veranderd de afgelopen tijd. Ik heb wel ook wel een beetje problemen met me kabelboom, omdat mijn achterledjes (alpha leds) heeft bijvoorbeeld geen dagrijverlichting terwijl dat wel zou moeten.
Dus mijn vraag was of een van jullie weet wat t probleem is en de oplossing voor alle problemen

Met vriendelijke groet Jip Oudejans
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top