Probleem met mijn scooter

Alan_Aljenar

New Member
Ik heb een Senzo Rivalux en was afgelopen vrijdag vrij van school en wou naar huis rijden zoals gewoonlijk. Ik was alleen vergeten dat mijn kettingslot nog aan mijn wiel zat en die is er nu omheen gedraaid. De velgen van mijn wiel zijn smal en hierdoor is het erg lastig om de wiel terug te draaien en de slot te bevrijden. Iemand tips om dit los te krijgen?
 
Advertisement - register to remove this

Toch proberen met veel kracht het wiel terug te draaien.
Kan je het slot ook losmaken en de ketting eraf wikkelen ?
En laat je band leeglopen, dan heb je meer ruimte, probeer dat eerst.
 
Last edited:
Toch proberen met veel kracht het wiel terug te draaien.
Kan je het slot ook losmaken en de ketting eraf wikkelen ?
En laat je ban de leeglopen, dan heb je meer ruimte, probeer dat eerst.
Probleem is dat de scooter bij mijn school staat, dus het is erg openbaar. Als het thuis was geweest zou alles mogelijk zijn. Ik ga straks toch nog proberen het wiel met veel kracht terug te draaien, hopen dat het werkt. Het slot kan opengemaakt worden maar de ketting kan er niet uit, erg lastig om op te lossen. Ik dacht zelf aan eventueel het slot breken door de ketting heen en dan makkelijker eruit trekken. Maar ik weet niet wie of wat ik moet bereiken hiermee.
 
Probleem is dat de scooter bij mijn school staat, dus het is erg openbaar. Als het thuis was geweest zou alles mogelijk zijn. Ik ga straks toch nog proberen het wiel met veel kracht terug te draaien, hopen dat het werkt. Het slot kan opengemaakt worden maar de ketting kan er niet uit, erg lastig om op te lossen. Ik dacht zelf aan eventueel het slot breken door de ketting heen en dan makkelijker eruit trekken. Maar ik weet niet wie of wat ik moet bereiken hiermee.
Neem wat gereedschap mee en een pomp, met een lege band heb je inderdaad meer speling om je wiel te kunnen draaien.
 
Probleem is dat de scooter bij mijn school staat, dus het is erg openbaar. Als het thuis was geweest zou alles mogelijk zijn. Ik ga straks toch nog proberen het wiel met veel kracht terug te draaien, hopen dat het werkt. Het slot kan opengemaakt worden maar de ketting kan er niet uit, erg lastig om op te lossen. Ik dacht zelf aan eventueel het slot breken door de ketting heen en dan makkelijker eruit trekken. Maar ik weet niet wie of wat ik moet bereiken hiermee.
Heeft de school een technische dienst of conciërge die je kan helpen ?
 
Neem wat gereedschap mee en een pomp, met een lege band heb je inderdaad meer speling om je wiel te kunnen draaien.
Wat voor soort gereedschap?
Post automatically merged:

Heeft de school een technische dienst of conciërge die je kan helpen ?
Ik had al met de conciërge langer dan een uur gesleuteld en gedraaid en dergelijke. Maar er is niks van gekomen helaas.
 
Wat voor soort gereedschap?
Post automatically merged:


Ik had al met de conciërge langer dan een uur gesleuteld en gedraaid en dergelijke. Maar er is niks van gekomen helaas.
gcp2a4d085f475f47ea99e5bde62e01c4cf.jpeg
 
Back
Top