ok, vandaag nog ff bezig geweest met me scooter, uitlaat aandraaien op uitlaatpoort (onderste boutje is dus dol, zaterdag ff kijken voor helicoil) verder me luchtfilter ff schoon gemaakt, zelf snel demperpakking gemaakt (van karton, moest wel normale was kapot en dealer dicht) massa draadje afgebroken met me stomme kop, en snel ff een nieuwe gemaakt. En me rollen vervangen. Toen ging ik starten, lukte meteen, ff gassen en er kwam een hele rookpluim uit me uitlaat (heel veel witte rook). ik reed weg, eerst rustig ff warmrijden toen volgas om rollen te testen. Op een gegeven moment reed ik 85 teller, toen begon die te sputteren. ik langzamer rijden. probleem over, geef weer volgas, scooter trekt weer door, en ik zit op 80 teller, komen er een paar hele vage ploppen uit em uitlaat. (soort van pieeeeeuw, redelijk hoog geluid) ik stop, scoot blijft stationair draaien. meer gas, scoot sputtert en plopt, maar gaat niet vooruit. contact uit, weer starten, probleem weg. dit is dus 3 x gebeurt in dat kleine stukje dat ik naar huis reed. thuis, weer kijken, massa draadje leek nog goed te zitten, uitlaat demper eraf, schoongeblzaen en er weer op. weer testrit, nergens meer last van, alleen op het einde begon hij weer een beetje te sputteren??? (maar reed wel goed, kan dus ook komen door iets koude motor.) wat akn dit in hemelsnaam (geweest) zijn???? Pliez help, dit snap ik echt niet meer!