scooter in 1x dood

drankrijder

Area 51 Racer!
Vandaag was ik dus weer eens met de scooter naar school toe, plusminus 25 km rijden is dat. Nou na een km of 10 reed ik een stukje volgas, en het ding begon raar te doen toeren vielen terug, en bleef steken op een bepaald toerental. De scooter ging nog maar 15 a 20 km per uur kon geen volgas geven.... 5 km terug gereden en toen viel die uit en nu doet het kreng niks meer
Krijg hem met geen mogelijkheid meer aan, compressie is er wel, bougie vonkt, krijgt benzine, ik heb het luchtfilter en de carb even schoon gemaakt, maar mocht niet baten. Scooter start wel, en valt gelijk weer uit of ik nou gas geef of niet.

Nou ik rij al 2 jaar met de spullen die er op zitten behalve de vario die is een paar maanden geleden nieuw gekocht. Het ding trok als de brandweer, liep altijd lekker, starten en rijden was het... word ook dagelijks gebruikt voor woon werk school verkeer...
t gaat om een Aprilia Area 51

setup:

standaard cilinder
power 1 vario (4 gram loodjes)
power 1 koppeling (gele drukveer, iets strakkere trekveren als ori)
12 mm carb
Gianelli Shot

wie o wie heeft er tips... of kent dit verhaal
 
Advertisement - register to remove this

denk dat er keering uit geschoten is, dus haal ff de vario deraf en kijk of de keering er nog goed in zit. is deze goed haal dan ff de onsteking eraf(vliegwiel) en dan ff kijken of die nog goed zit
 
Back
Top