Scooter dood door TnT stuur

peugeotliessel

Pleased to meet you!
Peugeot Speedfight II LC

Sinds ik ben begonnen met het optisch opleuken van mijn scooter rijdt hij niet meer. Ik heb er eigenlijk motorisch niets aan gedaan, maar hij heeft een paar maanden stilgestaan.
En toen heb ik op een gegeven moment een TNT-stuurtje gemonteert, en het lijkt wel of sindsdien de scooter niet meer rijdt. De kabels die normaal binnenin je stuurkap zitten heb ik gewoon los in mn voorkap liggen.

En nu is mijn vraag: Kan het dat de scooter niet meer start omdat deze kabels niet meer aangesloten zijn aan het frame?? Er zit ook zo'n zwarte ronde bij die met een rubber bevestigd zat aan het stuur. Weet niet of dit bobine is?

Hij geeft alleen nog maar plofjes uit de uitlaat heeeeeel soms na 30 x kicken.

Bobbie.
 
Advertisement - register to remove this

als je nou is je normale stuur der op zet en alles aan sluit hoe het moet dan kan je kijken wat het is en of i start ... je bobine zit beneden bij je frame bij mij dan ik heb sr daar zit alles rond me accu suc 6
 
mja bedankt, eigenlijk best logisch :)

maar idd is niet bobine maar heeft n beetje die vorm snap je

Maar ik ben eigenlijk gewoon benieuwd of iemand met ZEKERHEID kan zeggen of het er iets mee te maken kan hebben???
 
als je er nu een std stuur opzet zal ie het ook wel niet doen...

waarschijnlijk moet je gewoon je carburateur schoonmaken en er nieuwe benzine in doen , dit omdat er in benzine troep zit , dit bezinkt en zal met de eerste trap worden aangezogen en zo zit je carburateur dicht.

en oude benzine verbrand op een gegeven moment stukken minder , vaak zelfs gewoon niet..
 
Back
Top