scooter valt dood en start niet meer

cengiz17

Well-Known Member
hallo mensen hier ben ik weer ik heb daarstraks om 18:15 eindelijk mijn scooter opgehaald hij was namelijk afgesteld enal maar gelijk ter zake

ik heb nu deze setup als volgt

evo50 snel
yasuni c20
HPI 2006 binnerotor
malossi kit == koppeling en vario +++= v-snaar
21mm dellorto
doppler pen 10

dit is wel lekker maar behaalde maar een snelheid van 103km/h en autowheely's

ik reed naar huis van uit roosendaal toen ik bijna thuis was viel mijn hele scooter dood hij heeft nu weinig compressie en start gewoon niet meer heeft iemand een idee wat het kan zijn ik vind het echt balen nu kenk nog niks :(:(
 
Advertisement - register to remove this

cengiz17 said:
hallo mensen hier ben ik weer ik heb daarstraks om 18:15 eindelijk mijn scooter opgehaald hij was namelijk afgesteld enal maar gelijk ter zake

ik heb nu deze setup als volgt

evo50 snel
yasuni c20
HPI 2006 binnerotor
malossi kit == koppeling en vario +++= v-snaar
21mm dellorto
doppler pen 10

dit is wel lekker maar behaalde maar een snelheid van 103km/h en autowheely's

ik reed naar huis van uit roosendaal toen ik bijna thuis was viel mijn hele scooter dood hij heeft nu weinig compressie en start gewoon niet meer heeft iemand een idee wat het kan zijn ik vind het echt balen nu kenk nog niks :(:(


dit had ik vandeweek ook, en mijn cilinder was vastgelopen, dus het ziet er niet al te best voor je uit..
 
als hij warmloopt moet de hij volgens mij toch wat stroef kicken, en niet soepeler (minder compressie).

Heb't ook al 2 maal voorgehad. en bij mij was er één van de keeringen uitgewipt.
Kon onmiddelijk soepel(er) kicken.

Liep de cilinder echt vast (krijsend geluid) of bolde die gewoon uit met een verzuipen (bwoaaaap) geluid?

Makkelijkst is om gewoon eens de cilinder kop af te nemen en te kijken.
Dan eventueel de krukas keerringen nakijken.
 
Back
Top