Scooter houd in bij staat bijna stil.

Sdb076

New Member
Hoi,

Ik had laatst mijn rolletjes vervangen en sinds dien rijd mijn scooter voor geen meter, maar als ik carterkap open maak en de v snaar wat in mijn koppeling druk rijd ie weer richting normaal maar volgende dag doet ie weer het zelfde bij 30 km/uur inhouden en terug vallen naar zo goed als stil staan en bij koude motor uitvallen.
Ik denk zelf dat het of aan me v snaar ligt dat ie misschien te kort is want krijg hem er lastig in of het is mijn koppeling die versleten is. Iemand die mij hier kan helpen?

Groeten,
Sem de bruijn
 
Advertisement - register to remove this

En je hebt alleen je rolletjes vervangen? hetzelfde gewicht?

Heb je alles terug geplaatst zoals het zat? Waarschijnlijk niet dus ik zou even een diagram gaan zoeken van de vario. Zo kun je zien of je alle onderdelen goed hebt terug geplaatst.
 
En je hebt alleen je rolletjes vervangen? hetzelfde gewicht?

Heb je alles terug geplaatst zoals het zat? Waarschijnlijk niet dus ik zou even een diagram gaan zoeken van de vario. Zo kun je zien of je alle onderdelen goed hebt terug geplaatst.
Hoi,

Ja ik heb alles terug gezet hoe het was maar heb een nieuwe koppeling besteld en v snaar en zal morgen laten weten of het verholpen is en ik ga dit nog keertje extra controleren.
 
Hoi,

Ja ik heb alles terug gezet hoe het was maar heb een nieuwe koppeling besteld en v snaar en zal morgen laten weten of het verholpen is en ik ga dit nog keertje extra controleren.
Let ook goed op de draairichting van de vario. Weet niet of dit het verschil kan maken, maar staat er niet voor niks op.
 
En je hebt er niet gewoon veel te zware rollen inzitten?

En waar krijg je je vsnaar precies lastig in? Want als je je poulies bedoelt dan is dat juist goed. Als ze makkelijk gaan moet je je daar zorgen over maken.
 
Back
Top