Oke dan zal ik daar even naar kijken, dankjewel.Je kan hem dan aan de ene kant vaster draaien als aan een andere kant , waardoor de koppakking niet goed afdicht. Of erger je kop krom trekt in extreme gevallen. Er zijn niet voor niets aanhaal momenten voor de diverse bouten en moeren. Ook het gevaar van stuk gedraaide , of uitgescheurde schroefdraad is daar een voorbeeld van ,helemaal in de aluminium delen. Misschien zit nu je cilinderkop wel te los waardoor je lekkage hebt.
Post automatically merged:
Heb het vliegwiel op de timingnok gezet en toen de inlaatklep gesteld op 0.10 mm. Toen heb ik het vliegwiel 360 graden gedraaid zodat die weer op de timingnok stond en toen heb ik de uitlaatklep gesteld op 0.15 mm. Zal alles waaronder dit even controleren voor de zekerheid want het lijkt mij dat het probleem zit in iets waar ik aan gesleuteld hebt.Heb je de kleppen gesteld met de nokkenas in de juiste stand? Anders blijven je kleppen open
Last edited: