This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter Feurdag

Tuurlikj moet er gesprint worden, maar wel op een baan, waar niet meerdere mesne tegelijk op rijden. Dus geregeld door iemand.
Maar dit is logisch toch?

Beschermende kleiding is veilig, maar moet geen vereiste wordne vind ik.
 
ben het volkomen eens met arne... ik stel mij ook beschikbaar als baancommisaris....
als het sprinten verboden wordt in almelo zal je idd weer eppo's krijgen die gewoon gaan sprinten op straat...

verder, wil ik me niet meer in de discussie mengen... ik hou me verder neutraal, en laat de organisatie beslissen wat zij willen.

ik vind dat iedereen niet moet gaan lopen blaten van "ik wil dit, Ik wil dat" want dat kan dus gewoon niet....


laat dit zowiezo een les zijn van hoe het dus niet moet....
 
Originally posted by Patrick


Als je't zo stelt is de kans idd minimaal gemaakt. Ik pleit dan ook nog voor een minimale onderlinge afstand van een meter of 4.

En toch kan ik BEGRIJPEN dat Inne en Martin zeggen van: nee geen sprints.

Omdat het gebeurde met iemand die zij zeer goed kennen en in de organisatie zit...Als t nou met een startpunt ventje was gebeurt, was er ws. gewoon gesprint...
 
Originally posted by Patrick


Iedereen wil altijd een schuldige hebben waarop ze alle ellende kunnen afschuiven. Zie je ook bij Volendam, Enschede ed. Is heel normaal.

Maar is het wel eerlijk?

En in de 2 voorbeelden die jij opnoemt was er WEL iemand verantwoordelijk voor de veiligheid van de omwonenden / de bezoekers... de origanisatie heeft hier die sprints niet georganiseerd...
 

ook al zeg je dat je de verantwoording niet op je neemt TOCH blijf je verantwoordelijk... maar wat had je anders verw8 van 16 jarige ventjes? die kunnen zoiets nog niet.....

en gelukkig doe jij dat niet :z
 
aangezien we op een parkeerplaats waren was het niet de bedoeling dat er van deze sprints werden gehouden! er was ook geen drag-strip ofzo, en iedereen ging een beetje op eigen houtje door elkaar crossen. aan het begin hebben we geprobeerd dit tegen te houden, maar tevergeefs...
je gaat er naar toe om er wat van te zeggen, ze stoppen, je draait je om en er zijn alweer andere mensen gevaarlijk aan het rijden.

ik voel me nog steeds wel schuldig om wat er gebeurt is, maar het is niet onze schuld!! Dit was niet te voorkomen, alleen als de mensen zelf wat verantwoordelijker gedrag toonden
je kunt toch sowieso ook niet sporten als er ook nog auto's bezig zijn...
velen hadden trouwens ook nog nooit gehoord van een helm (waaronder dus ook gijs)
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Omdat het gebeurde met iemand die zij zeer goed kennen en in de organisatie zit...Als t nou met een startpunt ventje was gebeurt, was er ws. gewoon gesprint...

nee... domme veronderstelling
 
Originally posted by Arne@Piaggio


Omdat het gebeurde met iemand die zij zeer goed kennen en in de organisatie zit...Als t nou met een startpunt ventje was gebeurt, was er ws. gewoon gesprint...

vinnik lage opmerking. mens = een mens. of't nu een SP'er is of een goede bekende. Dit wens je niemand toe.

en of't zo is zou je aan Inne of Martin moeten vragen.
 
met mijn post hiervoor wil ik trouwens niet de schuld op gijs zelf afschuiven hoor, maar het was wel zijn eigen verantwoordelijkheid
 
Originally posted by Arne@Piaggio


Omdat het gebeurde met iemand die zij zeer goed kennen en in de organisatie zit...Als t nou met een startpunt ventje was gebeurt, was er ws. gewoon gesprint...

nja zegt genoeg, over je instelling...

Denk na...!!!!
 
Originally posted by Lord of Panic
met mijn post hiervoor wil ik trouwens niet de schuld op gijs zelf afschuiven hoor, maar het was wel zijn eigen verantwoordelijkheid

en dat weet ie maar al te goed...
 

of't eerlijk is is te betwijfelen.

ok slechte voorbeelden, neem nu DanceValley vorigjaar, mensen geven schuld aan organisatie dancevalley terwijl het totaal buiten hun verantwoordelijkheden lag dat het weer omsloeg en dat al die kolere buschauffeurs weggingen en dat die taxichauffeurs opeens 100E voor'n ritje gingen vragen...
 
Ik ben weer te laat...

Gijs & neef; veel sterkte...

In Almelo moet het gewoon netjes geregeld worden... In Acht was in principe nix geregeld, maar dit wees zichzelf, je gaat geen weg oversteken waar 3 Zipjes & andere zooi aan het sprinten zijn... Zeker nadenken over baancommisarissen, als het moet, stel ik me ook beschikbaar...
 
Originally posted by Wout


en gelukkig doe jij dat niet :z

geef ik hem de schuld?? NEE! ik zeg alleen dattie had moeten blijven (wat ie dus ook blijkbaar heeft gedaan) omdat hij het evenement wat eraan vooraf ging georganiseerd had..

Mij heb je niet horen zeggen dat het voor de volle 100% iemands schuld was!

Iedereen heeft hier schuld aan dus kun je net zo goed niemand de schuld geven want daar heb je toch NIETS aan
 
Goed, dan zoeken we misschien mensen voor een deftige en veilige organisatie erbij... maar niet op het meeting terrein (kan gewoon niet)

zodus.... ff kijken....

wie wil serieus wil helpen PM me
 
Originally posted by razma


nee... domme veronderstelling

Waarom dom...ik bedoel met startpunt ventje gewoon een jou of de organisatie totaal onbekende eigenlijk. Beetje slecht geformuleerd.

Dit is net zoiets als [voorbeeldmode] er met een partijtje voetbal op straat iemand zijn been breekt en vervolgens word de competitiewedstrijd van de plaatselijke FC afgelast [/voorbeeldmode]

Tja kon geen betere verzinnen
 

zo kwam het echt helemaal niet over...
 
ik ga slapen, morgen vroeg op
ik hoop dat ik duidelijk heb gemaakt wat mijn standpunt is want ik kan me nu niet meer verdedigen
tot morgen! ik hoop dat er dan nieuws is over de toestand van gijs + neefje
sterkte allemaal!!!
 
Originally posted by Arne@Piaggio


Tja kon geen betere verzinnen

Das te merken Slaat als een tang op 'n varken. Maar idd zoals Inne zegt het kwam totaal anders over.

maargoed, zeer interessante discussie maar ik gaat slapen :Z