This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter Feurdag

was wel vet vandaag die feurdag alleen een verschrikkelijk einde 2 scooters volop tegen elkaar:'( 1 van die 2 lui werd gereanimeerd. was iemand van saban (een dealer hier uit de buurt) met een polini zenith. je zag overal stukjes van zijn kappen liggen. was erg hard om te zien.
 
was op het eindpunt op een grote parkeerplaats wouden ze tegen elkaar gaan racen en ineens reed er iemand erop in
 
opzich is de hele dag heel goed verlopen alleen eindigde het echt heeel triest. er waren ongeveer 150 scootz (vanavond even precies tellen op video) alles ging goed, alleen aan het einde op de parkeerplaats achter het stadion gingen een aantal lui racen en toen ging het mis...
heel erg sneu
 
ik heb het dus over het feit dattie dit voortaan wel uit z'n hoofd laat... mja het staat er idd niet :| exusez moi
 
Sjezus, das wel erg! Hoe is dat afgelopen?
Verder is mijn voorspelling wel uitgekomen, veel patsertjes met alleen een snelle uitlaat die elkaar eruit willen rijden.
 
lui gingen sporten, en 1 ging nogal dicht langs waar de groep stond, op dat zelfde moment trekt er 1tje weg om ook te gaan racen en toen vol erin van de zijkant

volgens mij kwam 1 ervan uit almelo, van die loods, maar dat weet ik niet 100% zeker... verder weet ik er niet veel van
 
Last edited:
Originally posted by Ruud
dat bedoel ik...

Die 16 jarige pubertjes willen zich alleen maar bewijzen.. achjah mij maakt het niet uit beter dattie kas is weer een eppo minder
Hmm, deze opmerking had ik van jou niet verwacht.
 
Damn dat soort dingen kun je hebben natuurlijk.. Wat wel heel erg minder is dat we dus zo ook in een slecht daglicht komen te staan, en dat het dus moeilijker wordt zoiets te organiseren i.s.m gemeente etc.
Nu maar hopen dat het met die gast goedkomt!
 
Originally posted by Lord of Panic
lui gingen sporten, en 1 ging nogal dicht langs waar de groep stond, op dat zelfde moment trekt er 1tje weg om ook te gaan racen en toen vol erin van de zijkant

Heb je dat op video? Wil ik wel zien
 
Was ook wel erg chaotisch op die parkeerplaats.
 

van de loods van gijs ofzo???
 
jongens...
ik hoor zojuist dat het gijs zelf was + een neef van hem.
dit heb ik gehoord van niels (kweet niet of jullie die kennen, maar hij was zelf ook half betrokken bij het ongeluk (was aan het sporten met gijs) en is door het ongeluk onderuit gegaan. Hij kent Gijs van de loods, komt er ook regelmatig. Niels heeft alleen knie kapot.
Ik weet niet wat ze hebben, maar 1 had iig gebroken been en was er slecht aan toe.

Sorry dat ik jullie dit moet meededelen, maar ik neem aan dat jullie het wel willen weten.

Misschien kan iemand even contact opnemen met lui die er meer van weten (van scootertuning.net)

PS. DIT IS WEL ONDER VOORBEHOUD!! ik kan niks bevestigen!