Schokbrekers voor Area 51

///M POWER

Well-Known Member
Wil weten wat allemaal past op een area 51 (voor+achter)
en als het kan een beetje info zoals kwaliteit, gasgevuld of niet, afstel mogelijkheden en weet ik het verder wat allemaal.
heb ook wel eens ergens wat gehoord dat een RS50 achterveer op area past, iemand die daar iets van af weet?

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Wil weten wat allemaal past op een area 51 (voor+achter)
en als het kan een beetje info zoals kwaliteit, gasgevuld of niet, afstel mogelijkheden en weet ik het verder wat allemaal.
heb ook wel eens ergens wat gehoord dat een RS50 achterveer op area past, iemand die daar iets van af weet?

alvast bedankt

Je heb een verenset van Bitubo ZZB serie dacht,,,en als achterveer is er ook nog 1 met een losse gaspot...die kost 240 euro ofzo....die andere kosten varierend +/- 115 euro P/s...verder had Jeroen op de KTP Area een witte gasveer van Imca dacht ik...in ieder geval niet duur...RS veer past dacht ik niet,,was te dik en paste niet tussen het subframe...
 
ja die van Bitubo zien er vet uit ja maar bij scooter attack staat dat ze een zwakke plek hebben, daarom wou ik verder kijken en weten wat er nog meer past, zal wel ff die van Imca gaan bekijken

in iedergeval bedankt voor de info
 
Bitubo of Imca :D

Zelf heb ik er een van een Rieju ofzo eronder gehad, zal wel even mee info zoeken voor je :)

Edit: Voor de voorkant past alle veren van een SF2.
 
Back
Top