Achterwiel spatbord voor GY6 10" Baotian Speedy / Peugeot V-Clic

dinino

New Member
Hallo allemaal,

Ik heb een Boatian BT49QT-9R1 uit 2007, met GY6 blok.
Ik zoek een spatbord voor over het achterwiel, echter vind ik bij de bekende webshops, waar ik weet van heb, niet de juiste versie.

Ik weet ook niet goed waar ik naar moet zoeken.
Wellicht dat iemand mij verder kan helpen en even een PB'tje kan sturen met een link van een webshop.

Bedankt alvast!
 
Advertisement - register to remove this

Bedankt voor je reply.
Deze heb ik inderdaad gezien, echter staan deze items (4) / totale set (14) niet op de bestellijst aan de rechterkant.

Bij de lokale fietsen- en scooterzaak konden zij mij ook niet helpen. Zij hadden een Peugeot V-Clic staan voor onderhoud met een beschadigd spatbord erop, deze zat op 3 punten vast.
 
Je geeft aan dat je niet de juiste versie vind van het achterspartbord.

Kan je dan niet beter even wat duidelijker aangeven wat je wel precies zoekt..

Dat helpt namelijk al een heel stuk meer als mensen voor je willen gaan zoeken.


Dan vraag ik me af, past die voor een v-clic dan niet? Neem aan dat je dan voor een v-clic achterspartbord gaat?

Zoek je het binnen spartbord of het buiten spartbord achter?
 
Bedankt voor je reply @eurokit:
Zoals ik in mijn eerste post al aangaf zoek ik het binnenspatbord dat met het wiel meeloopt.
Ik heb zowel gezocht op Boatian Speedy als op Peugeot V-Clic, op verschillende webshops (K-Parts, Q-Parts, Zandri, Allesvoorscooters, zelfs Aliexpress en Amazon), voordat ik mijn vraag hier poste.

Ik zoek wat @trabiarie aangeeft bij Zandri, echter staat dit niet op de verkooplijst van Zandri.
Die van V-Clic is hetzelfde, maar als ik bij Zandri zoek, krijg ik exact dezelfde tekening als voor de Baotian Speedy (zie eerste post @trabiarie) en het onderdeel staat ook hier niet in de bestellijst aan de rechterkant:
https://www.zandri.nl/achterspatbord-voorspatbord-peugeot-v-clic-4-takt.html

Ik zal maandag eens contact zoeken met Zandri.
Anders volg ik de andere tip over bmsparts op.
Post automatically merged:

Ik zoek eigenlijk deze, alleen is deze hier ook niet leverbaar (m2trading.com):
Achterspatbord V-Clic
 
Last edited:
Neem aan dat je nummer 14 bedoeld?

Neem aan dat het hier nummer 9 is:


0003759380N_zoom.jpg
 
Uiteindelijk heb ik een verkorte versie gevonden en gemonteerd, echter houdt dit de troep niet helemaal tegen als je met nat weer rijd, maar beter iets dan niets.

Hierbij de link voor het geval iemand deze ook zoekt!

Het betreft deze:
Dataparts
 
Back
Top