Schokbreker demonteren?

[C]hristian

Well-Known Member
Is het mogelijk om een standaard Aerox achterveer zo ver te demonteren dat ik de spiraalveer er af kan halen? En dan alles weer inelkaar en dat die dan ook weer zonder mankementen werkt?

Als er foto's nodig zijn moet je het even zeggen want dan kan ik wel even maken

Mvg Christian

/edit: Foto komt morgen!

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Maar ik wil graag orginele veer voor yamaha paoli dus
en die zijn nogal prijzig
maargoed ik weet nu dat ze niet uit elkaar kunnen dus dit kan dicht

Waarom... Zo te zien op je avatar is 'ie mooi blauw gespoten. Koop dan ook een mooi blauwe veer. Hoeft geen dure te zijn. Als is maar mooi is. So what , als je 80eu uitgeeft voor veertje. Heb je geen gezijk met afplakken en spuiten ed.

Wees verstandig , koo pgwoon mooi net veertje. :) Hierdoor zal je waare niet achteruit gaan.

Speedfight aub hou op met die loze opmerkingen van je. Overal moet jij je smoel tussen gooien en het enigste wat er uit komt is dat je het eens bent met de gene of het gaat over je eigen scooter.

Voor de rest, als die achterveer nog goed is gewoon zo houden. En een achterveer vervangen zie ik niet als tunen. Zoek gewoon 1 op die netjes bij je scooter past en die in je budget past en het is opgelost. Gewoon vervaning.

Euhm waarde te behouden misschien
en Voor dat hele customisen van mijn scooter heb ik het geld ook niet

mja , 1 zo'n schokbrekertje kost de wereld ook niet , en als je NU je std schokbreker laat zitten is ie tegen de tijd dat je m wilt verkopen versleten , dus heb je er ook niks aan.

ik deed het altijd zo mijn mijn scooters , alle std onderdelen bewaren , eraf draaien als ze nog nieuw zijn , juist dan moet je dingen vervangen ,ZO kun je de scooter weer origineel maken met GOEIE onderdelen als je m weer verkoopt.

koop nou maar een gewone nieuwe schokbreker,
dat geeft een meerwaarde aan de scooter.

als ik zo'n lelijke beroeste kut veer zie, is mijn zin op te kopen al weg.
daarom, koop netjes een gewone veer en spuit die lekker dik in met sileconespray.

Back