This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Schade MHR rotor

  • Thread starter Thread starter Boj
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.

Boj

Banned
Op Meppel #3 heb ik mijn blok verkocht aan Fuzion.

Dit moest zo gaan omdat hij niet in staat was om geld over te maken bla bla. Uiteindelijk kon ik zo snel mijn rotor niet van mijn krukas af krijgen. Meneer wou toch graag het blok hebben dus zou de rotor wel demonteren en terugsturen.


Nu krijg ik mijn rotor zo terug: |:|) (klik voor vergroting)

[ir]http://img1.foto-hosting.nl/20080508130314282661.jpg[/ir]

[ir]http://img1.foto-hosting.nl/20080508130333822650.jpg[/ir]

[ir]http://img1.foto-hosting.nl/20080508130349948862.jpg[/ir]

[ir]http://img1.foto-hosting.nl/20080508130404615287.jpg[/ir]



Ik heb de rotor gekocht van een bekende forum-member en daarna gemonteerd op mijn blok. Wanneer ik een rotor zou kopen zou ik dit niet aannemen. Ook zou ik het op deze manier niet monteren.

Meneer blijft vrolijk volhouden dat hij hier niet verantwoordelijk voor is...
(Dat kán haast niet anders maar oké. :L)

Het ziet er uit alsof er een verkeerde poulietrekker op geplaatst is en er af is geschoten waardoor er een stuk van de rotor geknapt is. Ik zou anders niet weten hoe je dit voor elkaar krijgt... Laten vallen? :?

Wat valt hier nog aan te doen zodat er nog wel mee te rijden valt? Ik wil namelijk niet iemand op deze manier mijn Malossi rotor verkopen.
 
Tjah, afdraaien... Maar dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen denk?

Of had je een verwacht dat iemand zei dat je er wel een stukje op kon lassen? :+

Wel vut voor je, maarja als je al zoveel gezeik met een forummer heb, zou ik ook niet me rotor aan hem meegeven om hem terug te laten sturen. :X
 


Kijk maar is naar die rotor 8P

dit is juist gedaan om te balanceren ...

Edit, kut andries, lang niet gerefreshed,

BoJt je PM is ontvangen, ik ga de user ook even pm-en

Ook op de rest van reacties, over verzenden, Als je wat van iemand koopt, en je krijgt in vertrouwen een rotor van 200 + mee, dan zorg je toch persoonlijk dat deze gegarandeerd 100% nieuw aankomt.. dus goed verpakt verzonden.

Al die verhalen van een rotor kut monteren is ook Bullshit, goed gereedschap is het halve werk, zoals remco al aangaf, bv een poulietrekkertje van een puch. op m'n werk hadden we ook een 2 puntspoullie trekker waar het probleemloos mee ging.
 
Niet zover afdraaien inderdaad, dat word teveel van het goede! Alle fannetjes kunnen er wel vanaf en een paar mm van het butsje lukt ook wel. Ga je verder dan krijg je van die praktijken dat je rotor doormidden scheurt!

hahaha dan krijg je van die clemens K praktijken die was ook tever afgedraaid, einde van de fannetjes is gewoon het maximum denk ik..

Over de reactie van de schuine kant eraan draaien, heeft ook geen zin, blijf je de puts toch een gedeelte zien, en als je hem zover schuin af wilt draaien dat hij weg is, kan je rotor het wel vergeten.

Ik zou gewoon kijken of iemand je rotor wil kopen, en mag die knakker dat verschil bijleggen(die je blok gekocht heeft)
 

Beetje een jammere reactie. Afdraaien weet ik ook wel dat dat een mogelijkheid is. Maar aangezien ik al eens een rotor die uit elkaar knapte tegen mn borst gekregen heb vraag ik hier of het ook mogelijk is de rotor tot op dat punt af te draaien.

Over het meegeven, hij verzekerde mij goed gereedschap te hebben waarmee hij het probleemloos kon de-monteren. Wanneer dit gewoon met een rotortrekker gedaan was (desnoods een simpele buzetti) had dit nooit kunnen gebeuren.


@ Dennis, bedankt voor je hulp. Ik wil inderdaad (een deel) van de kosten vergoed hebben van de beste man. Dit accepteer ik uiteraard niet.
 
BojT, je vertelt ook maar even het halve verhaal he.

De rotor is er afgehaalt met een buzetti rotortrekker ( geleent van Michel hier van het forum ).

Zodra hij eraf gehaalt is, is hij GELIJK ingepakt in krantenpapier en in het doosje gestopt waarmee hij de dag erna is mee verzonden.

En ik ken jouw helemaal voor de rest niet, dus voor het zelfde geld probeer je me indd te naaien. Denk je nu echt dat ik mijn verhaal zolang blijf volhouden als ik alleen aan het lullen ben en jouw probeer te naaien?

Edit: en zeg er ook even bij dat die vinnetjes gegarandeert al afgebroken waren en ik dit ook wist.
 
Last edited:
Andere kant van het verhaal:

Denk jij dat ik een rotor monteer met schade? :|


Jij hebt mij zelfs nog aan de telefoon gehad dat het niet wou lukken met een poulietrekker + de boutjes steeds uit het schroefdraad schoten met een rotor trekker. Ook zei je me nog dat de dealer je een "verkeerde poulietrekker" mee gegeven had dus het niet wou lukken.
Je kunt lullen wat je wil vriend maar je hebt geen poot om op te staan. Ik kan zelfs de verkoper van de rotor nog laten bevestigen dat het ding 100% goed was.

Ook heb jij het blok meegenomen in een sporttas. Wie zegt dat jij er niet ergens mee tegenaan gelopen bent?


Feit is gewoon dat hij in goede staat op het blok zat toen ik het jou mee gegeven heb, en ik het kapot terug krijg.



Heb je geen foto's van het complete blok, waarop duidelijk te zien is dat ie heel is afgeleverd?

Blijft een klote streek natuurlijk ...

Alleen gemonteerd inclusief stator. Valt vrij weinig op te zien dus.
 
Als je je emails goed had gelezen, had je ook gezien dat ik had gezegt dat ik het niet eens geprobeert heb met dat ding wat de dealer me mee had gegeven, omdat een mongool zelfs nog kon zien dat die niet zou werken.

Ik heb je indd aan de telefoon gehad om die reden. En 2 minuten later beldde ik je weer op dat het wel gelukt is. De fout was dat ik de boutjes er niet diep genoeg in had gedraait.

Hoe zou er dan een hap uit de achterkant en dus de bedekte kant van die rotor kunnen zijn? Ik heb er niet aan lopen rukken als een gek, je zou gek zijn als je aan een rotor van 350 euro gaat lopen trekken.

Ik denk helemaal niet dat je dat met opzet zou kunnen gedaan hebben, het zou je kunnen gebeurt zijn onder het rijden OID. Jij gaat er gelijk vanuit dat het een fout van mij is? Maar bedenk ook eens, dat ik er niets raars mee doe.

Zal ik speciaal voor Mnr. Boj nog even de sporttas doorzoeken of daar nog een stukje rotor inligt? Ben er namelijk van overtuigt dat het niet zo is, ik heb die tas achteraf namelijk nog gebruikt.
 
Onmogelijk dat dit onder het rijden is gebeurd.
Of er moet iets tussen gekomen zijn, maar dan had dit zeker opgemerkt moeten worden.

Het is gewoon vrijwel zeker dat er geprobeerd is de rotor eraf te trekken met zo'n 2/3/4poot trekker of gewrikt met bv een bijtel oid.

Als Bojt 100% zeker weet dat de rotor helemaal 100% was toen hij deze aan je meegaf, is het gewoon een feit dat je hem verkeerd gedemonteerd hebt.
Dit kan NOOIT gebeuren met versturen.

Lees goed! Ik zeg dus niet dat jij de schuldige bent.
Alleen in het geval het dus 100% zeker is dat de rotor 100% in orde was toen jij hem in ontvangst nam.


Maargoed, dit topic is verder niet bedoeld om te achterhalen wie de schuldige is, dus laten we weer ontopic gaan over hoe deze rotor nog te redden is.
 
En ik heb Michel als getuige dat ik zijn rotortrekker heb geleent om dat ding eraf te halen. en dus NIET heb lopen wrikken of iets in die trend.@ A-Bizar: Ik word al in de beginpost door BojT beschuldigt als de schuldige, ik verdedig mijn positie gewoon.
 
Je hoeft niets te verdedigen. Je bént de schuldige... Daar twijfel ik niet over.

De jongen waar ik de rotor van gekocht heb (Tha Zippa, Jordy) ken ik persoonlijk. En toen ik zijn rotor kocht was deze 100% goed. Ik heb hem gemonteerd, afgesteld en toen misschien een kleine 300 meter mee gereden. Aangezien het niet lekker liep heb ik de scooter weer in de schuur gezet waarna deze 2 weken later in onderdelen uit elkaar ging.

Ik zal Jordy vragen om een bevestiging naar de staat van de rotor. (Nogmaals, wanneer deze kapot was zou ik hem niet kopen + monteren. En dus ook niet vérkopen! Ik heb niet voor niets een traderrating van +73)
 
af laten draaien, butsie laten zitten, dus alleen vinnetjes eraf, kan geen kwaad, problem solved. Ik draai t er zo af voor gratisssj, kost t alleen 2 keer verzendkosten. Volgens mij is dit een welles nietes verhaal, hoewel t feit dat je een rotor niet gedemonteerd krijgt in de eerste instantie wel een beetje duid op een niet al te hoog sleutelniveau..
 
In mijn ogen is het niet het feit dat het gefixed kan worden, het gaat er meer om hoe je behandeld word, je geeft iets van 250e mee aan iemand in vertrouwen dat je het netjes terug krijgt, en dan krijg jij je pakketje, en dan zit je met zoiets opgescheept, tuurlijk kan je het afdraaien, maar je krijgt veel minder voor je rotor terug dan eerst..

Ik ben zelf van mening, dat je al heel blij mag zijn dat iemand je zoiets mee geeft, en ik zou er zelf persoonlijk voor zorgen dat ik die rotor 100% als nieuw terug bezorgd zou krijgen bij de huidige eigenaar.

Ik vind het simpel. Toen bojt dat blok meegaf, was die rotor als nieuw toch? dus die jongen heeft gewoon een zgan rotor meegekregen, dan snapt hij zelf ook wel dat dit geen porem is, ik zeg niet dat hij hem gesloopt heeft, maar met verzenden is dit DENK ik niet gebeurd, dan moet het uber slecht verpakt zijn, + ze hebben er mee lopen voetballen, en dat gebeurd ook niet vaak..

Fuzion weet zelf wel hoe hij het opgestuurd heeft, en in welke staat... dus wees in dat feit gewoon eerlijk, en zoek samen een oplossing voor dit probleem

Als ik wat gepost heb wat niet correct is, mijn excuses, maar ik heb niet alles weer gelezen..
 
waar gaat dit topic nu over? Om te weten of je het vliegwiel nog kan gebruiken of een schuldige aan te wijzen en hier te gaan bekvechten:+
 
Status
Not open for further replies.