This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Schade MHR rotor

  • Thread starter Thread starter Boj
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.

Boj

Banned
Op Meppel #3 heb ik mijn blok verkocht aan Fuzion.

Dit moest zo gaan omdat hij niet in staat was om geld over te maken bla bla. Uiteindelijk kon ik zo snel mijn rotor niet van mijn krukas af krijgen. Meneer wou toch graag het blok hebben dus zou de rotor wel demonteren en terugsturen.


Nu krijg ik mijn rotor zo terug: |:|) (klik voor vergroting)

[ir]http://img1.foto-hosting.nl/20080508130314282661.jpg[/ir]

[ir]http://img1.foto-hosting.nl/20080508130333822650.jpg[/ir]

[ir]http://img1.foto-hosting.nl/20080508130349948862.jpg[/ir]

[ir]http://img1.foto-hosting.nl/20080508130404615287.jpg[/ir]



Ik heb de rotor gekocht van een bekende forum-member en daarna gemonteerd op mijn blok. Wanneer ik een rotor zou kopen zou ik dit niet aannemen. Ook zou ik het op deze manier niet monteren.

Meneer blijft vrolijk volhouden dat hij hier niet verantwoordelijk voor is...
(Dat kán haast niet anders maar oké. :L)

Het ziet er uit alsof er een verkeerde poulietrekker op geplaatst is en er af is geschoten waardoor er een stuk van de rotor geknapt is. Ik zou anders niet weten hoe je dit voor elkaar krijgt... Laten vallen? :?

Wat valt hier nog aan te doen zodat er nog wel mee te rijden valt? Ik wil namelijk niet iemand op deze manier mijn Malossi rotor verkopen.
 
erg zuur voor je..

aan de hand van de foto's denk ik dat er nog wel mee te rijden valt, maar dat kan in de praktijk natuurlijk anders uitpakken...

anders afdraaien in een freesbank?
 
VInnetjes even laten afdraaien en dan is er niks aan de hand. Het is wel klote met die malossi vliegwielen omdat ze soms heel erg vast zitten en je daardoor die vinnetjes heel snel beschadigt
 
Er is een kans van onbalans..

Een goede optie is om de rotor af te draaien. Dit is niet al te moeilijk.

Een rotor kan je ook laten balanceren,dan is hij weer tip top in orde. Zelf kan je wel beun een beetje kijken of hij in orde is door te kijken op wel punt hij steeds stopt wanneer je hem overeen glasplaat rolt. Dan zou je iets materiaal aan de tegenovergestelde kant weg kunnen halen. ( ik ken iemand die het het zo en is NK pocketbikes geworden met dat blokkie.......

Groeten,

EDIT :

BTW fuckin beun gedemonteerd ... Even een vliegwiel trekker maken warbij je de rotor dmv de waterpomp M6 gaten kan demonteren. Dan gebeurd er niks mee.

Hopen dat het verkocht blokkie vastloopt! Zo iets kan je niet maken...
 
Volgens mij kun je hem echt niet zover afdraaien hoor? fannetjes zijn geen prob, maar het rotor gedeelte zelf zit een flinke buts in, ik heb mijn twijfels of je dit wel zover af kunt draaien.

Lopen zal het wel inc buts, maar wie wil er nu z'n rotor? nofi naar jou natuurlijk bojt, maar denk niet dat veel mensen dit nog kopen... Wij kunnen een ban verzorgen voor de koper van je blok, maar meer ook niet helaas.
 
Niet zover afdraaien inderdaad, dat word teveel van het goede! Alle fannetjes kunnen er wel vanaf en een paar mm van het butsje lukt ook wel. Ga je verder dan krijg je van die praktijken dat je rotor doormidden scheurt!
 
Goed kut. Wat ik zou doen is finnetjes afdraaien , en dan schuin afdraaien todat die hap er een beetje uit is. En dan laten balanceren.
 
Rotor is niet meer te verkopen inderdaad. Dat heb ik de beste man ook al laten weten. Echter wil meneer hier niets mee te maken hebben... :|

Qua ban etc spreek ik je nog wel een keer.

Niet zover afdraaien inderdaad, dat word teveel van het goede! Alle fannetjes kunnen er wel vanaf en een paar mm van het butsje lukt ook wel. Ga je verder dan krijg je van die praktijken dat je rotor doormidden scheurt!
Vliegende rotor @ meeting ommen2006 (geloof ik) van TJ. PATS, tegen mn borst. :+ Ook iets verder dan de vinnetjes afgedraaid.

Goed kut. Wat ik zou doen is finnetjes afdraaien , en dan schuin afdraaien todat die hap er een beetje uit is. En dan laten balanceren.

Met andere woorden, 50 / 60 euro betalen om een rotor te kunnen verkopen.
Erg jammer.
 
Kan het trouwens niet zijn dat hij tijdens transport is beschadigd?

Zeer zeker niet. Het zat in een spelletjes doosje waarvan de 2 helften over elkaar heen schuiven met daaromheen duct-tape. De rotor zat in het doosje stevig verpakt met kranten. Ookal zou het tijdens transport gebeuren, dan moet dat stukje in het doosje aanwezig zijn aangezien deze helemaal dicht zat. Dit was niet het geval...
 
vennetjes afdraaien en gewoon mee rijden. Hoe vaak gebeurt het nou dat rotors aanlopen en dergelijken. Dan wil je niet weten hoeveel mensen met 'onbalans' rijden ..
 
Duidelijk gebeurd bij demontage.
Af en toe is het idd een ramp om die rotors ervan af te krijgen.

Persoonlijk maakte ik gebruik van die 2 gaten in de rotor (met schroefdraad).

Dit is waarschijnlijk met zo'n 3 klauw trekker gedaan.



Afdraaien zou idd een optie zijn. Ik zou er nu niet mee gaan rijden iig.
Kan je de kosten niet verhalen op de gene die hem gedemonteerd heeft?


http://pic80.picturetrail.com/VOL1988/10781408/19205620/314029305.jpg

Kijk maar is naar die rotor 8P

Deze zal hoogstwaarschijnlijk nu JUIST in balans zijn. :*
 
Status
Not open for further replies.