schade achterkap door fiets>>verzekering??

Ice project

Well-Known Member
hallo

ik zit met t volgende probleem.
ik had mn scooter op werk neergezet. en jammer genoeg heeft een collega zijn fiets ertegenaan laten vallen. en met als gevolg diverse scheurtjes en een hap uit de plamuur(en de lak) het is trouwens een nog niet zo lang geleden aan elkaar geplamuurde achterkap van een aerox. heb m ook pas laten spuiten voor 220,- euro ong, (dure verf)
maar nu zit ik met de vraag of ik er wel of geen verzekeringswerk van kan maken, want wordt er wel iets vergoed als een kap niet meeer in originele staat is? en in een totaal andere kleur is gespoten?

alvast bedankt..
 
Advertisement - register to remove this

inderdaad.
als die persoon niet mee wil werken naar je verzekerings advizeur gaan met alle gegevens die je van die persoon hebt.
en maak gelijk wat foto's van de schade en de plek waar de schade ontstaan is.
 
inderdaad.
als die persoon niet mee wil werken naar je verzekerings advizeur gaan met alle gegevens die je van die persoon hebt.
en maak gelijk wat foto's van de schade en de plek waar de schade ontstaan is.

bedanktvoor jullie reacties op dit moment moet ik nog bespreken met de vader van die jongen want zn vader beslist t dus jullie horen t nog!
 
Raar hij doet net of hij het zelf moet betalen > doet zijn verzekering toch? zal wel eigenbijdrage hebben.
Beter zulke kleine schade(s) buiten de verzekering om te regelen mits hij geen premie verhoging krijgt dan, gewoon via de verzekering.
Mocht dat niet baten zou je kunnen na gaan of er een waarborgfonds is voor jouw ''ongeval''.
 
Als je WA (zoals heel veel mensen, waaronder ikzelf) verzekerd bent krijg je alleen de schade die jij veroorzaakt terug, verder niks... Dus als je een aanrijding maakt, krijgt degene die je aangereden hebt wel geld, maar jij staat met je wrak...
 
Back
Top