SBO'10 ScooterSpecial #67 Neo's

Lange tijd geleden, dus maar tijd voor een update.

In de tussen tijd een hoop gedaan, Blok in elkaar gezet wacht alleen nog even op een zuiger dan stel ik even de squish etc. en ontsteking af. Dan kunnen we gaan banken @ karsemeijer.

Scooter is al redelijk klaar moeten nog wat draden door de frame gevoerd worden.

Hier onder aantal foto's

2lm3nr5.jpg


achtervelgje:~:~
2vbr6te.jpg


beugeltjes voor tankje en achterstaaf
34px2kj.jpg


14cvh2v.jpg


gooi er straks nog wel een aantal foto's op
 
Ik vind het tot zover zeer geslaagd:W! Ben benieuwd wat het dit jaar gaat doen:)!

Ik hoop hard te boeken:D:D

Staafje is gewoon van staal toch? Waarom niet van alu eentje gemaakt?;)

Komt ook nog. Mike gaat ook nog een extra staaf maken dus komt goed uit:D

Ziet er netjes uit.

Achtervelg is wel een beetje raar afgedraaid :P

Het is raar afgeplakt:P vond het wel best:P

Waarom zo'n zware mint velg?:P velgrand kan je goed krijgen als je met een doek en aceton eroverheen wrijft.

gr

Vind het wel meevallen hoor wat een mint velg weegt tegen over een onbewerkte zip velg type 1

Ziet er al geslaagd uit! Ben benieuwd wat het complete zaakje weegt.
Hoeveel weegt het frame los?

Frame weegt compleet met staaf, blok busjes en bouten 6,3 kilo gaat nog iets af i.v.m aluminium staaf. zal rijklaar +- 42 kilo wegen
 
Ik hoop hard te boeken:D:D



Komt ook nog. Mike gaat ook nog een extra staaf maken dus komt goed uit:D



Het is raar afgeplakt:P vond het wel best:P



Vind het wel meevallen hoor wat een mint velg weegt tegen over een onbewerkte zip velg type 1



Frame weegt compleet met staaf, blok busjes en bouten 6,3 kilo gaat nog iets af i.v.m aluminium staaf. zal rijklaar +- 42 kilo wegen

Kzal ze is wegen zo, Mint is ijzer dus die zal denk wel een kilo zwaarder zijn. Maar wel weer 8inch wat beta is:P
 
Mijn velg is gewoon 10 inch. Ze bestaan wel in 8 inch. Heb ik ook nog liggen maar je mag er overigens ook niet mee rijden in scooterspecial
 
Update;

Nu Etten leur steeds dichterbij komt, moest ik maar een beetje gaan opschieten. Ben bijna klaar, moet nog een en ander gebeuren. Dan kunnen we gaan testen:D rijklaar 42 Kilo

Had van de week nog een Aim teller aangeschaft + een 13 inch velg:~
8vwxmx.jpg


20acjfl.jpg


Hier paar foto's
i3au8h.jpg


mooie carter:winner:
34jceq8.jpg


2ms4ocg.jpg


Dit is de laatste update voor Etten leur
Tot dan

Houdoe!
 
Als je snelheid mist moet je zwaarder op vertanding, precies hetzelfde effect alleen wat minder gewicht ;)
 
Ik miste vorig jaar wat eindsnelheid (12inch), dus zeiden bob en rick dat het waarschijnlijk met een 13inch verholpen zou zijn. Vandaar dat ik een 13 inch heb aangeschaft beetje om te testen:#


Jij rijdt met 13/44 en std secundair??
DAt had ik vorig jaar ook en toen bleef die na 110m al hangen.
Toen langere vertanding en was het verholpen.
 
Jij rijdt met 13/44 en std secundair??
DAt had ik vorig jaar ook en toen bleef die na 110m al hangen.
Toen langere vertanding en was het verholpen.

Ja klopt, ik zat daar ook al over na te denken. Ik kijk het even aan hoe die boekt op Etten-Leur. Blijkt dat het weinig tot niets heb geholpen(13inch) komt er een een langere vertanding
 
Als je toch een velg moet hebben dan is gelijk een grotere aanschaffen uiteraard wel een makkelijkere keus dan een nieuwe vertanding erin :P.
Anyways, succes ermee en ik ben wel benieuwd naar filmpjes :). Iig lekker laag ding :P.
 
Back
Top