Marc.v.W
70B 7,05-0,06
Hallo Allemaal,
Dit jaar aan de start gestaan met een neo's, was eerste seizoen voor mij ontzettend naar me zin gehad. Leuke mensen gemeet.
Dit seizoen een tijd neergezet van 7,2, ik moest en zou onder de 7sec. rijden helaas na veel aanpassingen tijdens het seizoen niet gelukt Ik wou het te graag denk ik, maar volgend seizoen nieuwe kansen. Ik denk dat ik iets van 15e ben geworden in het klassement
@ zandvoort vette foto vind ik zelf:#
De neo's hier was 54 kilo op Nijmegen woog de neo's een mooie 48 kilo.
Me broer die reed met de 2Fast4Race Zip veel tegenslagen gehad, maar is volgend seizoen weer aanwezig met wat anders
Doelen: 43/44 kilo rijklaar,23+ PK, top 8 eindigen.
Setup word niks tot weinig aan veranderd
Cilinder MHR speed 7t EPC max getuned
Uitlaat Yasuni C21 + Karsemeijer flens
Krukas MHR RHQ
Carburateur Keihin 28 mm # serienummer
Luchtfilter MHR/Stage 6
Vario MHR Vario 2000 (overrange)
Koppeling MHR Deltaclutch
Membraan MHR VL14 bewerkt
Carters SD getuned Karsemeijer + bewerkt op overrange
Vertandingsdeksel top performence
Poulies MHR overrange
Koppelingshuis MHR wingbell
Halfpoulie MHR Ventilvar afgedraaid/stage 6
V-snaar MHR overrange snaar
Spruitstuk Js 09 inlaatset
Ontsteking HPI 05(rode grondplaat)+NGK race bougiedop+kabel
Lagers Skf C4 lagers+kunstofkooi
Dit word het nieuwe frame weer een neo's frame had er nog 1 staan
Weegt nu op de foto een 6 kilo word nog lichter. Hoop hem op een 5,5 kilo te krijgen
Word het nieuwe SD blok reed voorheen met DD, Word gekotterd en getuned door Karsemeijer
Balhoofd max ingekort en lagerschelp afgedraaid.
De vaste ophanging,word nog gevlakt en gelast
het gestraalde blokje
De phantom velgje afgedraaid en wel, Kamp Limburg geen stress hij word zwart
Zo staat de scooter er nu (warm)bij in deze koude tijden
Voor derest blijf wel de basis gebruiken van de vorige, dus zelfde voorvork/velgen alleen wel ander stuur, radiateur was op nijmegen lek gegaan dus nu op zoek naar NSR radje
update: zondag 1 november 2009
Ik ben vooral de laatste dagen bezig geweest met me frame, ben er nog lang niet mee klaar.
Excuses voor de slechte kwaliteit maar de camera ligt nog bij me pa op school
Ook nog een bestelling gedaan bij JS; Licht gewicht remhendels,recht stuur en clamp
Heb het T stuk er tussen uit gehaald en 2 verstevigings buisjes gelast, er gaat zeker nog 4 centimeter aan buis af, aan de achterkant en zoiezo de standaard subframe ophanging maar i.v.m met uitmeten van de vaste blokophanging nog deels laten zitten en het plaatje van me bobine haal ik ook nog weg.
Hier het frame naast het bestaande.
10 november 2009
De bestelling van JS ook binnen gelijk gemonteerd
Vind het toch wel heel vet staan, en weer stukken lichter
en een nieuwe radiateur was lek gegaan @ Nijmegen
het welbekende onderdelenlaatje
en de rest in de kast
Heb de malossi halfpoulie afgedraaid is een beetje gaan hakken, maar overal wel goed gelukt
8 december 2009:
Dan maar een kleine update
Afgelopen weekend naar Harderwijk afgereisd om de blokken van me broer en ik bij karsemeijer te brengen incl. cilinders
worden even flink onder handen genomen door Rick
Een ander uitlaatje gekocht, dit seizoen van me broer geleend bedankt nog
Gewoon een simpele c21 kon hem redelijk goedkoop krijgen dus.
Het frame is ook al aardig klaar moet hier en daar nog wel wat afgewerkt worden, vaste ophanging niet de lichtste, maar wel stevig. Frame weegt precies 6 kilo waar ik blij mee ben. Het staafje tussen de buizen word waarschijnlijk nog weggehaald.
Radiateur ook even aangepast kwam anders niet uit met me slangen dus even een busje gedraaid aan 2 kanten en met vloeibaar staal aan elkaar gefixt. Frame word zwart
Groeten... reacties zijn welkom
Dit jaar aan de start gestaan met een neo's, was eerste seizoen voor mij ontzettend naar me zin gehad. Leuke mensen gemeet.
Dit seizoen een tijd neergezet van 7,2, ik moest en zou onder de 7sec. rijden helaas na veel aanpassingen tijdens het seizoen niet gelukt Ik wou het te graag denk ik, maar volgend seizoen nieuwe kansen. Ik denk dat ik iets van 15e ben geworden in het klassement
@ zandvoort vette foto vind ik zelf:#
De neo's hier was 54 kilo op Nijmegen woog de neo's een mooie 48 kilo.
Me broer die reed met de 2Fast4Race Zip veel tegenslagen gehad, maar is volgend seizoen weer aanwezig met wat anders
Doelen: 43/44 kilo rijklaar,23+ PK, top 8 eindigen.
Setup word niks tot weinig aan veranderd
Cilinder MHR speed 7t EPC max getuned
Uitlaat Yasuni C21 + Karsemeijer flens
Krukas MHR RHQ
Carburateur Keihin 28 mm # serienummer
Luchtfilter MHR/Stage 6
Vario MHR Vario 2000 (overrange)
Koppeling MHR Deltaclutch
Membraan MHR VL14 bewerkt
Carters SD getuned Karsemeijer + bewerkt op overrange
Vertandingsdeksel top performence
Poulies MHR overrange
Koppelingshuis MHR wingbell
Halfpoulie MHR Ventilvar afgedraaid/stage 6
V-snaar MHR overrange snaar
Spruitstuk Js 09 inlaatset
Ontsteking HPI 05(rode grondplaat)+NGK race bougiedop+kabel
Lagers Skf C4 lagers+kunstofkooi
Dit word het nieuwe frame weer een neo's frame had er nog 1 staan
Weegt nu op de foto een 6 kilo word nog lichter. Hoop hem op een 5,5 kilo te krijgen
Word het nieuwe SD blok reed voorheen met DD, Word gekotterd en getuned door Karsemeijer
Balhoofd max ingekort en lagerschelp afgedraaid.
De vaste ophanging,word nog gevlakt en gelast
het gestraalde blokje
De phantom velgje afgedraaid en wel, Kamp Limburg geen stress hij word zwart
Zo staat de scooter er nu (warm)bij in deze koude tijden
Voor derest blijf wel de basis gebruiken van de vorige, dus zelfde voorvork/velgen alleen wel ander stuur, radiateur was op nijmegen lek gegaan dus nu op zoek naar NSR radje
update: zondag 1 november 2009
Ik ben vooral de laatste dagen bezig geweest met me frame, ben er nog lang niet mee klaar.
Excuses voor de slechte kwaliteit maar de camera ligt nog bij me pa op school
Ook nog een bestelling gedaan bij JS; Licht gewicht remhendels,recht stuur en clamp
Heb het T stuk er tussen uit gehaald en 2 verstevigings buisjes gelast, er gaat zeker nog 4 centimeter aan buis af, aan de achterkant en zoiezo de standaard subframe ophanging maar i.v.m met uitmeten van de vaste blokophanging nog deels laten zitten en het plaatje van me bobine haal ik ook nog weg.
Hier het frame naast het bestaande.
10 november 2009
De bestelling van JS ook binnen gelijk gemonteerd
Vind het toch wel heel vet staan, en weer stukken lichter
en een nieuwe radiateur was lek gegaan @ Nijmegen
het welbekende onderdelenlaatje
en de rest in de kast
Heb de malossi halfpoulie afgedraaid is een beetje gaan hakken, maar overal wel goed gelukt
8 december 2009:
Dan maar een kleine update
Afgelopen weekend naar Harderwijk afgereisd om de blokken van me broer en ik bij karsemeijer te brengen incl. cilinders
worden even flink onder handen genomen door Rick
Een ander uitlaatje gekocht, dit seizoen van me broer geleend bedankt nog
Gewoon een simpele c21 kon hem redelijk goedkoop krijgen dus.
Het frame is ook al aardig klaar moet hier en daar nog wel wat afgewerkt worden, vaste ophanging niet de lichtste, maar wel stevig. Frame weegt precies 6 kilo waar ik blij mee ben. Het staafje tussen de buizen word waarschijnlijk nog weggehaald.
Radiateur ook even aangepast kwam anders niet uit met me slangen dus even een busje gedraaid aan 2 kanten en met vloeibaar staal aan elkaar gefixt. Frame word zwart
Groeten... reacties zijn welkom
Last edited: