SBO'10 ScooterSpecial #67 Neo's

Hoe was het banken gegaan btw?:)

Yoo ging wel lekker, behalve die warmloper:p blijkbaar water via me tapeindes in de cilinder terechtgekomen nieuwe zuiger gelijk naar de klote en dat na 3 runs:p
Me poulies waren een beetje gaar:p plus me koppeling en huis. of te wel zit nu een hele nieuwe overbrenging in. Nieuwe vario 2005/Poulie/delta/wingbell
We zaten met de oude overbrenging rond de 20,4 SAE met die nieuwe overbrenging zaten we rond de 23.0PK (SAE 0.98 ) Na etteleur ga ik nog een keer banken, hopen we er nog meer uit te halen.


vet frampje !!!
ben benieuwd naar de tijden die je gaat rijden
proper achtervelgje ;)

tanks;) ik ook :p we zullen het zien de 18e
 
Die zeik met die tapeindes heb ik ook al 3x gehad nu.

Ik merkte het doordat ik ineens 3pk kwijt was.

Wel raar dat je zuiger erdoor kapot gaat.. meestal loopt die alleen brak.

Veel succes!
 
Die zeik met die tapeindes heb ik ook al 3x gehad nu.

Ik merkte het doordat ik ineens 3pk kwijt was.

Wel raar dat je zuiger erdoor kapot gaat.. meestal loopt die alleen brak.

Veel succes!

Thx;)

Het is lullig als je ook kijkt naar die zuiger, bovenaan waar de zuigerveer bijeenkomt is een stukje weggefikt:p en aan de onderkant een veegje. Ineens spoot al me water uit me reservoir. Leek wel een zwembad bij karsemeijer:p. Kan gebeuren, we zien het wel @ Etten-Leur

Excuses voor de slechte kwaliteit
nqdz6h.jpg

15gqi5v.jpg
 
Ook maar een fotoloze update;

Etten-leur

Het was goed georganiseerd had hier en daar wel wat schoonheidsfoutjes kan altijd gebeuren voor een eerste wedstrijd. Het ging voor mij echt heel kut. Veel problemen gehad met accu's en waterpomp. Op een gegeven moment werd ik echt gek:p. De scooter daar in tegen liep echt snoei hard en zat zeker meer in. In totaal 7 runs gemaakt waarvan 6 valse starts waren. 1 tijd neer kunnen zetten van 7,21 met een reactie van 0,15. Weet zeker dat ik 7 rond heb kunnen rijden en misschien zelfs wel een tijd onder de 7. Helaas zat het niet mee. Voor de volgende wedstrijd @ sluiskill word er opnieuw gebankt!!
 
Back
Top