Sbo

Status
Not open for further replies.
Valentino... said:
De mensen met de beste sponsors cq tuners rijden gewoon voorin,net zoals in elke andere klasse.

Precies. Zo gaat het in de F1, moto Gp, Formule3000, DTM, motorcross, speedboot-races, en zo ook in onze scooterrace's..
 
Sorry als het al voorbij is gekomen. Maar de mensen die dit jaar mee hebben gedaan aan jubbega damwoude genemuiden etc. Dat gaat dit jaar allemaal onder SBO vallen.

Inschrijvingen zoals afgelopen jaar en de sprints/meetings zelf is er niet meer bij zegmaar?
Dit word gewoon SBO dan? Dus je moet dus Echt officieel inschrijven zoals in de regelementen staat. Anders kun je gewoon niet meer sprinten. Of zit ik er weer helemaal naast?
 
ik ga waarschijnlijk de 70cc cup open rijden!

zou alleen graag de reglementen willen zien!
en wat voor races we rijden(bedoel dan race van 30 min?)

etc je snapt me wel
 
Mol said:
Ik denk dat hij het zo bedoelt dat net als bij de SOBW de jongens voorin in de std. klasse snellere ronde tijden rijden dan de laatsten van de topscooter. Zoniet moet je me maar verbeteren Arnoud.

Nee, dat bedoel ik niet helemaal. Wat jij zegt heeft ook enigzins met stuurkunsten te maken. Ik bedoel dat de snelste 3 scooters ofzo van stage6 klasse minstens net zoveel vermogen hebben als een aantal 70cc open scooters.
 
EGT said:
Na een jaar was ik bekeerd, Melf heeft het verhaal na al die jaren nog nie door :p


geld speelt bij mij de grootste rol , als ik nu een zip wil moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met opbouwen , en aangezien ik ook wel graag een keer uit huis wil ;)

aan de andere kant zou het mogelijk moeten zijn om met een Neo's naar voren te sturen maar dan moet er nog heel wat gebeuren en dat kost ook weer geld..

dus ik blijf mooi bij mijn neo's en zie wel wat er gebeurt , waarschijnlijk rijd ik volgend jaar ook niet
 
Met een minarelli kan je ook vooraan rijden. kijk maar naar harm. Daarnaast moet melf gewoon een goede set banden kopen en goeie vering. Kijk naar mij sinds me dunlops ben ik aardig harder gaan rijden en het zelfde geval als met lydua.
 
Gomer_pyle said:
Met een minarelli kan je ook vooraan rijden. kijk maar naar harm. Daarnaast moet melf gewoon een goede set banden kopen en goeie vering. Kijk naar mij sinds me dunlops ben ik aardig harder gaan rijden en het zelfde geval als met lydua.

en dat kost mij al teveel geld nu ;)

ik denk alleen dat als Harm nu weer mee zou rijden hij zeker niet meteen voorraan zal rijden hoor
 
melf #50 said:
en dat kost mij al teveel geld nu ;)

ik denk alleen dat als Harm nu weer mee zou rijden hij zeker niet meteen voorraan zal rijden hoor


Ik denk dat je daar regelijk in vergist. Als je zag hoe paul de bruine altijd ging. Dan zal de phantom zo ook wel knallen alleen die zal de koeling wel onder controlen krijgen denk ik
 
Hij had geen zin meer, omdat hij de koeling niet onder controle kreeg.
En hij had ook geen zin om niet voor de eerste plaats te gaan.
 
melf #50 said:
en dat kost mij al teveel geld nu ;)

ik denk alleen dat als Harm nu weer mee zou rijden hij zeker niet meteen voorraan zal rijden hoor

Uhm.. Denk het niet hoor als ik naar de tijden kijk!

Als ik bijv. naar Zwolle kijk daar reed Harm van Galen in 2003 een 49.875 tegenover 49.210 van van Nies dit jaar. Met deze tijd zou die de 5e tijd hebben gereden dit jaar.

Ik weet niet met wat voor banden Harm reed, maar in 2003 was het ontstekingstijdstip zowiezo nog niet vrij gegeven.
 
Ze waren een proef aan het houden. Om te kijken wat er zou gebeuren als ze ontstekingen zouden vrijgeven. Alleen niemand wist het.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top