SBO Sprints - Hengelo - 27 Juli

er zijn meer dingen te doen dan foto's online te zetten...
worden jullie nou nooit moe van jullie zelf? steeds te janken over die foto's?
 
waarom duurt het zo lang met die foto;s :D

Staat er ergens dat je binnen 2 weken foto's van jezelf moet hebben dan? Wees blij dat Inne wat foto's maakt van je! Loop haar niet zo op te jagen, ze doet dit helemaal vrijwillig en is niemand iets verplicht!!

Dit is al veel vaker gezegd geloof ik....
 
:)

Ik zit midden in het evenementen seizoen van GoFast! en elk weekend zijn er nu grote projecten.. Mysteryland, Decibel, Q-Base etc. Gaat hoop tijd in zitten atm en dat moet helaas even voorgaan...

[edit]Inne
 
Ik vroeg alleen maar hoe het er mee stond hoor. Aangezien ze vorige week al gepost zouden worden. Verder maak ik me er niet druk om. Heb alle tijd. Inne heeft alleen altijd helemooie foto's ;)

@ Vasco: ik zocht de juiste smiley....
 
heeft iemand (die bij mij in de buurt stond bij karsemijer en bij a-j kamikazes) een doosje met spullen die er nog stond toevallig mee genomen

het is een zwart doosje met een geel hengsel er aan zitten pakkingen voor een evo en schroefjes/boutjes in
 
Staat er ergens dat je binnen 2 weken foto's van jezelf moet hebben dan? Wees blij dat Inne wat foto's maakt van je! Loop haar niet zo op te jagen, ze doet dit helemaal vrijwillig en is niemand iets verplicht!!

Dit is al veel vaker gezegd geloof ik....

Is maar een vraag ... Meer vraag ik niet

rustig maar hoor ! eet me AUB niet op :eek:
 
vet:p ik heb mezelf ff gewogen met sprinter, 112.5 kilo:p

nu ben ik wel 3 kilo aangekomen in de vakantie, ff kijken wat erafgaat na een week werken en flink schijte!:p

verder dus 2,2 kilo opgeschoten met dat voorvelgje enzo,

x
 
Back
Top