SBO Sprints - Hengelo - 27 Juli

3e plek scooterspecial. Ook lekker nu zorgen dat we nog wat omhoog kunnen:p

Ik wil minimaal mijn 3e positie terug }), en Dinya steeds met haar snelste tijd stomme.... :p , We gaan ons best doen nog 4 wedstrijden en hopelijk heb ik de meeste pech nu al gehad. Het word nog spannend :)

Groetjes Fouad
 
alles kan nog hoor we zijn pas halverwege, 1 wedstrijd missen hoeft niet te betekenen dat je geen top 3 kunt behalen,
wel jammer dat je er niet bent had wel weer eens een sprintje tegen je willen trekken.
veel plezier op je vakantie

Je mag tegen mij wel een sprintje doen op Nijmegen! Ik ben er wel (H) HEHE
Ga even proberen wat betere concurrentie te bieden in de finale! want afgelopen keer was gewoon dramatisch snelste tijd van de dag en dan nog 4de worden:p
 
Je mag tegen mij wel een sprintje doen op Nijmegen! Ik ben er wel (H) HEHE
Ga even proberen wat betere concurrentie te bieden in de finale! want afgelopen keer was gewoon dramatisch snelste tijd van de dag en dan nog 4de worden:p

ik heb je tijd verbroken in de finale, naar 7.4 dus helaas was je met jou tijd 2de van de dag,
finale ritten tellen ook mee met snelste tijd in klasse :)
maar dan trekken we zeker een sprintje volgende keer, en hopelijk komen we elkaarc tegen bij de laatste 8. eerste moeten we wel zorgen dat we daar bij zitten
 
ik heb je tijd verbroken in de finale, naar 7.4 dus helaas was je met jou tijd 2de van de dag,
finale ritten tellen ook mee met snelste tijd in klasse :)
maar dan trekken we zeker een sprintje volgende keer, en hopelijk komen we elkaarc tegen bij de laatste 8. eerste moeten we wel zorgen dat we daar bij zitten

Wordt ook weer mijn doel, wij moeten ook maar eens een sprintje doen kerel :*
 
beetje late reactie misschien op het kampioenschap maar ik was op vakantie
sta op het moment 6de in scooterspecial met 58 punten en de nummer 5 heeft ook 58 punten dus gaat leuk worden

nijmegen scooter eindelijk (hopelijk) goed lopend zonder nogmeer problemen
tot dan :)
 
beetje late reactie misschien op het kampioenschap maar ik was op vakantie
sta op het moment 6de in scooterspecial met 58 punten en de nummer 5 heeft ook 58 punten dus gaat leuk worden

nijmegen scooter eindelijk (hopelijk) goed lopend zonder nogmeer problemen
tot dan :)

Hoe kan/kun je met een BiGBore in de scooter-special rijden ? 8P



Meende Dat Sarik iemande anders is/was :p.
 
Nog geen foto's Inne?

Mijn tijd:

7,397 en 114,4km/h zonder reactie. Op zich niet verkeerd maar kan zeker nog sneller.
 
Last edited:
Back
Top