This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprints 08 - Slap SBO geouwehoer # 20

Status
Not open for further replies.

Denk je dat een TT92 band wel gemaakt is voor 100+? Ook gewoon een scooterband hoor. Zeg je dit omdat Menno niet aan een Deestone kan komen?

Er zijn al 3 seizoenen voorbij waar men met een Deestone band (of nog order Kenda) rijden en er zijn voor zover ik weet geen crashes geweest door de voorband.
 
Last edited:
carb verhaal gaat om de flow
als hij goed spit gaatie gooodd:7

volgensmij doen we het allemaal voor de fun:W
de een neemt het alleen iets serieuzer als de ander*D

stuurdemper moet ik je wel aanraden, ook een stukje eigen veiligheid

Vent reageer dan gewoon niet, met je ik wil ook wat zeggen gedrag. Kinderen tussen de 4 en 8 doen dat meestal ook....
 
Last edited:
haha

@mike sr

nee, vorig jaar teveel wheelspin gehad, en omdat we toch erg ver voorop zitten hebben we hoogstwaarschijnlijk geen last van wheelie,

groet
 

probeer nou niet alles in je eigen voordeel te lullen. je zegt 1000 dingen fout en na een opmerking van een ander verzin je er weer een verhaal bij zodat jij het toch bij het rechte eind hebt.

straks krijgen we zeker ook weer van je te horen dat we het niet zo serieus moeten nemen.
En ik krijg zeker zo weer een berichtje op mijn hyves dat ik niet zo stoer moet doen op het forum omdat ik niet een van je schoolvriendjes ben.

Mafkees
 
Weet je wat ook irritant is.... als mensen heel de tijd... puntjes ... achter een paar woorden... zetten...
 
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Voor jou kees..........................................................................................................
 


hoeveel d-stone wil je hebbe??
kan ze gewoon bestellen hoor..

en tt92gp gaat gegarandeerd tot 100km per uur en kan kortstondig 150kmpu aan.

kunnen we een hele discussie over voeren
maar het gaat gewoon om je eigen veiligheid.

er staat niet voor niets een snelheidswaarde op de band..

maar lekker blijven doorrijden
 
Status
Not open for further replies.