SBO Sprints 08 - Slap SBO geouwehoer # 20

Status
Not open for further replies.
Scootersspecial lijkt me deze te worden.

1. Mart Eykman
2. 'Fuat' el Mard
3. Dinya Smets
4. Ik

Ten 1ste Mijn naam is Fout geschreven het is Fouad El Mard, en ten 2e volgens mij heb je Mart bij het verkeerde nummertje gezet ik ga ervan uit dat dat ook een spelfout oid dergelijks is :+.

@ Paul hoe kun je dat nou concluderen uit de zinnen die Jordy schrijft?
En nog iets ik wil absoluut geen rel oid veroorzaken maar Mistah Fabio moet zich eerst nog maar eens bewijzen in de sprintwereld.

@ orange max Idd heerlijk die voorspellingen he, ik weet toch allang wie eerste en 2e positie gaan behalen en dat zijn jullie de gebroeders Kroes,

In de standaard klasse uiteraard :+

En ik dan:+?? Wil nog steeds revanche op je nemen (denkt aan Sluiskil toen het startsysteem niet meer meewerkte:|)

omg..

ik word net gebeld..

ej paul
hej
ik wil me koppeling eraf halen moet ik daarvoor een zuigerstop in me cilinder draaien?
nee daar heb je een koppelingssleutel voor nodig
oh oh..maar die koppeling draait telkens door en ik krijg die kanker moer er niet af
ja daar heb je een koppelingssleutel voor nodig die blokkeert het
oh ohja natuurlijk

:|:L:+

Toch blijft de Scooter Special klasse de vetste klasse imo, de 8 finalisten zijn vaak aan elkaar gewaagd en je weet gewoon niet wie gaat winnen.

Ik denk dat de klasses dit jaar allemaal zeer dicht bij elkaar gaan komen.
Het beloofd nu al een leuk jaar te worden:P

Ik hoop net zoals vorig jaar me tijd te verbeteren tov het jaar ervoor met 0.63 seconden, maar dan moet ik op een heel dik frame gaan rijden. Mischien moet ik toch maar super special gaan rijden.

@ Bas blijft DennisM rijden dan? Volgens mij niet.

wat?

je had dr natuurlijk meer vertrouwen in gehad als er EPC op het blok stond:L

ik vind het een beetje een kansloze reactie:Z

jij bent nog altijd de koning van de kansloze reacties dus laten we daar niet over beginnen:+

en nee, "tuner" maakt me in principe niet uit, alleen vind ik het vreemd dat je hem in de top 5 zet als hij één keer een "goede tijd" (wat was het 7.14??) gereden heeft...

owke, dat er volgend jaar veel dingen kunnen veranderen klopt, maar daarvoor kijk k ook uit naar volgend seizoen en naar de tijden van verschillende mensen, waaronder arno:W

Status
Not open for further replies.
Back