SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 12

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Dit is dus een tikkie te hoog?:D

Schluap geaaaaauuuwehuueerrr:p

Edit:

Het niveau is daar natuurlijk wat lager omdat er een hoop gasten uit belgie zitten:+
 
komt wel goud denk:D

Heb al proberen te bellen, maar m'n werkgever lag al te slapen.
Morgenochtend sta ik direct voor z'n neus met lastige vragen:D!!!!1!!11!!!
 
Wie heeft er morgen wat te doen ? ik heb weer stage dus kan het hele topic weer volkladden :D
 
SP_A0612.jpg


Gods gift?:p Je bent een gift uit een kinder surpirise :W
 
mitsu-power said:
ik heb van meerdere mensen gehoord dat het duidelijk is vermeld en daaronder ook rijders dat er een nakeuring zal komen na de finales.

hieraan heb jij of geen gehoor aan gegeven of je heb het idd niet gehoord, het is dan idd jammer als dat laatste het geval is maar ik maak op dat moment een beslissing.

verders heeft het er nix mee te maken dat diegene de ex vriend is van dinya want ik neem de beslising en niet hij.

U begrijpt dat u alsmaar opnieuw andere argumenten gebruikt...
Eerst wist je zeker dat het de voorgaande 3 jaar! elke wedstrijd zo geweest was

Diezelfde dag zei je nog dat het dan misschien toch niet zo was.

Bijkomend was je er zeker van dat het in het reglement stond, nu kom je daar ook alweer op terug. Kan natuurlijk ook niet anders.

Als 3de was je er ook zeker van dat in het reglement opgenomen was dat nummer 4 ed niet gecontroleerd moest worden met nog een hele uitleg erbij.
Daar kom je vanzelfsprekend ookal op terug.

U begrijpt zelf toch ook dat het persoonlijk informeren van rijders geen steek houd?
Is het niet persoonlijk verteld? In het algemeen voor de sprints dan?
Wat nu als er naast mij iemand net gas geeft of ik oorstopjes in heb (wat ook echt zo is tijdens sprints) waardoor ik niets opgevangen heb van het gebeuren...

Zoals ik diezelfde dag ook al vertelde. Doe zo'n dingen schriftelijk of maak een fatsoenlijk reglement wat bijkomend ook nog gekend is door de crew zelf.
En al helemaal door het hoofd van de crew. U maakt beslissingen maar weet niet eens wat er wel en niet in het reglement staat? No offense maar dan kan u beter geen reglement hanteren.

Nogmaals.
In het reglement staat dat er op een willekeurig moment een technische controle uitgevoerd kan worden.
Ik heb voorgesteld om de technische controle alsnog uit te voeren direct na de melding van de persoon met het grijze shirt.
Echter waren jullie diegene die het reglement niet kende en jullie hadden er geen zin meer in "nee heeft toch geen nut meer" was het antwoord.

Dat er mensen zijn die er wel weet van hadden twijfel ik geen seconde aan.

Om als laatste nog even terug te komen op het "ex vriend van dinya verhaal".
Volgens u heeft het geen invloed? Ik insinueer hier niets maar volg even een mogelijke denkwijze:

U geeft opdracht aan die persoon in het grijze shirt (ex-vriend van dinya) om iedereen te vertellen dat er een technische controle komt.
Hij is goed bevriend met dinya, goed bevriend met marco (waarvoor dinya rijdt), goed gekend bij mark... (karsemeijer).

Hij verteld het aan verschillende mensen die hij kent en vergeet mij op de hoogte te brengen. Al dan niet opzettelijk. Dit omdat hij mij zoiezo niet kent.
Stel ik heb geen weet van de technische keuring... (om eender welke reden) komt heel goed uit voor marco en dinya (hun rijden voor het klassement mee, de bekers zijn leuk meegenomen en de reclame).

Het argument "want ik neem de beslising en niet hij." is in dit geval dus niet relevant. Ik weet dat u de beslissingen maakt en dat weet hij ook maar al dan niet wetende van zichzelf had hij invloed op de situatie omdat hij iedereen moest informeren van de keuring.

Maargoed.
Over dat "ex vriend van" zal ik maar niet verder gaan. Nogmaals, ik insinueer niets en heb ook helemaal niet de intensie/behoefte om iemand tegen zijn kar aan te lopen.

Grtz Hans
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top