SBO sprints 08 - Kloosterzande - 6 juli

Kenny,

Ik weet niet of ik het hier mag melden.

Maar ik zie dat ik voor Kloosterzande 28 punten heb gehad? Terwijl ik 2de ben geworden en Martin Kossen is 3de geworden ... Maar hij heeft ook 28 Punten gehad?

Mischien zie ik iets over het hoofd...

Alvast bedankt
jij 2e met 3e snelste tijd = 28
martin 3e met 2e snelste tijd = 28
 
Woei 13e @ scooter-special :~ hihihh !




Even over Falco de vries enz. Hij woont hier vlak bij ons en spreek hem regelmatig.
Zijn sr was idd niet mee @ Zeeland omdat ie warmgelopen was @ de bank. Daarom reed hij op een andere scooter. Namelijk een Scooter-Special Scoot. En zoals Kenny nu al zegt was hij daar ook op in geschreven -:-.



Probleempje opgelost ;).
 
Plaats Nr. Naam 1e 2e 3e 4e 5e 6e 7e 8e Totaal Punten
1 192 Dinya Smets 14 32 32 78
2 63 Mark Sniegowicz 35 17 23 75
3 196 Fouad El Mard 9 31 33 73
4 91 Mart Eykman 21 24 26 71
5 7 Sarik Roufs 26 23 18 67


Hoezo dicht op elkaar.


Scooter maar even goed klaar maken voor Hengelo zodat we langzaam omhoog kunnen kruipen. 4e plek is goed begin.


Word spannend inderdaad heb dr zin in volgende keer komen we hopelijk met wat meer dan 21 pk....
 
Haha zou toch niet zo zijn omdat ik dat vroeg? Ik denk eerder dat Marco zelf al daar zelf al aan had gedacht.

Ok Vas ik zal niet meer klagen :* ik zie jou in Spa kerel.

Groetjes Fouad :)
 
Ik ben in meppel 8e geworden en in kloosterzande ook 8e.
maar op meppel kreeg ik 18 punten en kloosterzande 19 punten. klopt hier iets niet of zit ik fout ?
 
Zo'n sociale jongen als jij die opa's helpt met hun fiets in de trein te krijgen verdienen
een snelle tijd in Hengelo:p

Ik heb 19.7 pk:D

hahaha... Vorige week was dat. Ik heb jou nergens gezien. Was dan ff naar me toegekomen:p

Word zowieso leuk in Hengelo, hou wel van een beetje spanning.
 
Dan heb je naar alle waarschijnlijkheid de 3de snelste tijd uit je klasse gereden? die leverd 1 extra punt op.

Ik heb mij in meppel als 8e gekwalificeerd en er werden geen finales gereden (dus kan ik ook geen 3e snelste tijd gereden hebben).

mike werd op zoetermeer 8e en kreeg ook 19 punten. dus die hoor ik nu ook te krijgen denk ik.
 
Back
Top