SBO sprints 08 - Kloosterzande - 6 juli

Hey Tim.

Falco had zijn scooter niet bij zich.
Was iets met de zuiger niet goed.
Hij heeft wel gereden met een scooter van een vriend van hem die geen sbo inschrijving had. Voor de rest heeft hij ongeveer de hele dag gefilmd.
Volgende keer uitkijken naar een bus van Friesland montage en dan vind je hem.
 
Hey Tim.

Falco had zijn scooter niet bij zich.
Was iets met de zuiger niet goed.
Hij heeft wel gereden met een scooter van een vriend van hem die geen sbo inschrijving had. Voor de rest heeft hij ongeveer de hele dag gefilmd.
Volgende keer uitkijken naar een bus van Friesland montage en dan vind je hem.

was die scoot std klasse proof? :P
of een andere klasse?
 
Had je de tijden van de finales in Zoetermeer ook nog Kenny? Alvst bedankt:)
die heb ik wel, maar nog geen tijd voor gehad helaas. ik heb deze keer wel alle data opgeslagen hier van 2008:+




op dit moment is voor ons belangrijk dat het kampioenschap klopt, en de tijdmeting het doet. de rest komt ook allemaal wel, maar eerst hier thuis is alles op een rijtje krijgen na 3 jaar hectiek en achterstand. net zoals foto's is voor ons op dit moment, echt iets als we tijd over hebben, en anders niet. er lopen genoeg mensen rond die foto's maken, en als inne toevallig een keer tijd heeft komen er weer wat online. het is bijzaak en dat moet het ook blijven.









deze post is alleen ter info en niet bedoeld tegen wie dan ook.
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
lees eerst de algemene voorwaarden, alvorens te reageren.
 
thanks:d

ik zal wel weer ff fouten spotte:P

edit:

ik zie neit egt eenfout ofzo:d

top kenny! je gaat vooruit:d

alleen ben ik wel 5 plekken gezakt..
 
haha idd Maarten:+

jammer dat je er niet bent in Hengelo, ik moet ook nog maar kijken of me scoot beetje loopt, maar een 3de plek in het algemeen klassement op dit moment is wel ff leuk:D

nu maar kijken of me scoot het een beetje aanhoudt, we zullen zien;)
 
Hoe zit dat eigenlijk met de punten? Want ik heb zeker top 10 super special gereden (finales moeten rijden) en ik heb voor kloosterzande geen punten gekregen.

Birger vanderheyden nr. 121

En hoeveel punten krijg je voor 20ste plaats in scooterspecial?

MVG
 
Back
Top