SBO Sprint - Nijmegen - 26 Augustus

Ik heb een tijdje terug al een camping gevonden. Bij Nijmegen.
Ik denk dat wij hier heen gaan. We hebben nog niks gereserveerd oid.
camping:
http://www.nederrijkswald.nl/

Waarom voor een camping betalen als je gewoon op het terrein kan staan gratis . en je kan al vast je eigen plaats zoeken ;) waar je dan wil wakker worden en meteen goed staat voor de volgende dag .

Is mijn mening dan ;) want dat terrein van ons is gratis en camping zal je vast wel voor moeten betalen .

MzzL Jeroen W.
 
@ D34dly sr: Volgens mij heb je daar een vergunning voor nodig, mja ik ken alleen het woord wildkamperen ;)

@ Danny Phantom: Westkanaaldijk.

Denk dat ik wel ff kom kijken, mensen die twijfelen of ze het kunnen vinden..PM voor tel#, misschien komt het van pas (Ja, je mag om 6 uur 's morgens bellen...uhh alleen 26 Augustus).
 
Wild kamperen staat volgens mij 95 euro boete op per persoon dat is dan met vissen als je in een tent slaapt of auto. In Sittard toen wij moesten opbouwen konden we gewoon op het terrein slapen er werd iig niks van gezegt of ze hebben het niet geweten. Maar de vergunning gaat in op 26 augustus dus in principe is het terrein van jullie op zaterdag 24:00 Correct me if i'm wrong. :) succes in ieder geval.
 
Ja daar gaan wij ook heen:#

Alleen moet nog met scooter bezig, heb alleen fockking weinig tijd deze week:( en nu regent het ook nog es
 
ben ook zekerz aanwezig, net week terug van vakantie en ga niet meer aan de scooter kloten.
Na volgend weekend wel weer snel wat kleine veranderingen doen voor het sprinten @ meppel :)
 
Back
Top