SBO Sprint - Nijmegen - 26 Augustus

Hoezo onzin ? We hebben teveel negatieve ervaringen met daginschrijvingen, dus hebben we het moeten limiteren. De daginschrijvingen voor Nijmegen gaan via één persoon, zodat we alle problemen met daginschrijvers zoveel mogelijk kunnen vermijden...

Helaas hebben tientallen gasten het vorig jaar verpest als daginschrijver...
 
heej heb zin in de meeting
ik vind en vet dat me scootertje als achtergrond pagina staat van nijmegen sbo folder

hange er rond de meeting of op de meeting zelf ook poosters van deze folder zouw ik graag 1 wille hebbe???


er zijn geen posters, maar hou genoeg flyers over dus als je op die dag even langs komt krijg je er een paar mee:)
 
ik heb een vraag aan de persoon die de foto heeft bewerkt voor de folder van nijmegen..
is er ook een grote foto van op un pc ergens die naar mij doorgestuurd kan worde want wil die foto vergrote en op de aanhanger kunnen make waar onze scooters in worde vervoerd er hoeft geen tekst bij te staan van nijmegen etc bij de staan(A) laat aub even wat weten want weet niet waar ik het anders zouw moeten vragen dan op dit forum.. alvast bedankt
 
zeker van de partij:W

weer met de hele kroew :P..ik zonder scooter ;) mja kan toch niet rijden dan..

Frankie zal weer deelnemen met zn blauwe bitchie :P

tot dan!

groet jeroen
 
zeker van de partij:W

weer met de hele kroew :P..ik zonder scooter ;) mja kan toch niet rijden dan..

Frankie zal weer deelnemen met zn blauwe bitchie :P

tot dan!

groet jeroen



Kan ik Frankie weer vlammen 8) +ralf+.


Ik hoop dat het zelfde weer als vandaag wordt. Laten we duimen dat het droog blijft +ralf+.
 
Mss niet aanwezig :(. Ik hoorde vandaag dat we dan familiedag hebben en heb ze al 2 jaar niet meer gezien:P. Even over nadenken. Week erna ook weer dubbel feest @ meppel.
 
Back
Top