SBO scooter stilstaand aangereden

Status
Not open for further replies.
Prijs van Nederlandse importeur ?

Kan dit topic niet gewoon lekker dicht? Dat jij de verzekering oplicht en een deuk in je oh zo dure uitlaat hebt kan me weinig interesseren.

Zeg dan gewoon dat je er iets van 150 euro bij hebt gekocht.
Enig idee wat een importeur doet ? Niet echt een reden om de prijzen hoger te leggen als de gemiddelde Nederlandse scooterdealer. Op euroscooters staat hij voor 360 euro. Dat zal wel ongeveer de richtprijs zijn, dus je hebt 40 euro teveel betaald.
Topic is een beetje uit de hand aan het lopen idd.

Dit is dus ook DE reden dat de premie elk jaar omhoog gaat.
maakt de verzekeringen niks uit hoor;) die verhogen t toch wel elk jaar.

Could be.

Voor hetzelfde geldt: 400€ voor uitlaat ontvangen, maar andere dingen aangeschaft. Want blijkbaar scheelt een of 2 deuken toch niks in vermogens volgens sommigen, dus kon ik het net zo goed laten. Nog steeds oplichting?

En alsnog: Uitlaat is voorlopig slechts betaald, de verzekering moet het nog vergoeden, en daarvoor moet hoogstwaarschijnlijk verzkeringsschadeexpert komen kijken. En als hij in die 150€ extra intrapt dan is het toch mooi meegenomen? De mensen die hypocriet gaan roepen "nee zoiets zou ik nooit doen", maak dat de kat maar wijs. Iedereen zou zo'n kans met beide handen vastgrijpen. Homo homini lupus est.

boven de 450 komt inderdaad de schade expert meestal kijken.
en als hij ziet dat jij fraudeert ben je gewoon de lul.

Mja, het is opgelost, en hoe je het uiteindelijk oplost is niet netjes (fraude). Dat gezegt, mag hij ook daarom dicht.

Status
Not open for further replies.
Back