R Razma Well-Known Member 26 March 2006 #1 Bij de inschrijving 2 april (of je eerste wedstrijd) krijg je één set startnummers (stickers) van de SBO. Wie heeft er al een set en wie wil er een set ophalen (niet verplicht ! Je mag dus ook je eigen startnummers erop doen, maar dit is gewoon een extra service van de SBO..)
Bij de inschrijving 2 april (of je eerste wedstrijd) krijg je één set startnummers (stickers) van de SBO. Wie heeft er al een set en wie wil er een set ophalen (niet verplicht ! Je mag dus ook je eigen startnummers erop doen, maar dit is gewoon een extra service van de SBO..)
H haman vallende hollander 26 March 2006 #2 remon, jack en ik hebben hun startnummers al ontvangen (nr 17, 47 en 32 stage 6 cup)
Kaze Well-Known Member 27 March 2006 #3 ik zal mezelf voorzien van nummering.. (sbo org ietsje ontlasten van hun drukke werk :7 )
Raymond FRED MOTOREN 27 March 2006 #5 haman said: RAYMOND, jack en ik hebben hun startnummers al ontvangen (nr 17, 47 en 32 stage 6 cup) Click to expand... :L
haman said: RAYMOND, jack en ik hebben hun startnummers al ontvangen (nr 17, 47 en 32 stage 6 cup) Click to expand... :L
Kenny gepensioneerd 27 March 2006 #7 S#54 said: mijn nummers hangen er al op ... 54 natuurlijk Click to expand... das niet goed he scotty 8P loshangende en uitstekende delen mogen niet hé
S#54 said: mijn nummers hangen er al op ... 54 natuurlijk Click to expand... das niet goed he scotty 8P loshangende en uitstekende delen mogen niet hé
S#54 Well-Known Member 27 March 2006 #8 Candyman said: das niet goed he scotty 8P loshangende en uitstekende delen mogen niet hé Click to expand... lullen doe je maar in het slap geouwehoer topic :| :# :* :* :* :*
Candyman said: das niet goed he scotty 8P loshangende en uitstekende delen mogen niet hé Click to expand... lullen doe je maar in het slap geouwehoer topic :| :# :* :* :* :*
G gele speedy Well-Known Member 27 March 2006 #9 moet nog bevestiging krijgen of ik met nr 99 mag rijden
R Razma Well-Known Member 27 April 2006 #14 deze kan closed. Startnummers altijd op voorraad @ inschrijving zoals iedereen wel gemerkt heeft