This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoertopic #8

Status
Not open for further replies.
Gewoon je eigen lijnen blijven rijden en niet onverwacht van lijn veranderen.de snellere jongens halen je wel in binnendoor of buitenom maar doe geen onverwachte dingen want dan gaat het fout.

Voor de rest wens ik iedereen succes,moge de snelste winnen

Ook leuk om te weten

Training morgen gaat niet door. Misschien dat er laat in de middag nog een sessie gereden kan worden.

Het circuit zou nog niet klaar/schoon zijn.

Lekker !! Wilde net vertrekken,had wel wat eerder willen vernemen dat er zaterdag niet gereden kon worden.

Last edited:
Sit toch niet so te seiken man! Je weet het toch nu je nog thuis bent. Als je nu al daar had gestaan, dan had je recht van zeiken!

Als je van ver komt kan het zijn dat je voor half 8 savonds vertrekt, dus eigenlijk geef ik hem ook gelijk.

Zo staan ze nu al online, das snel!

*edit* pff...flink aan het knallen geweest Sarik, waren 2 lonely races zo te zien?

Zo staan ze nu al online, das snel!

*edit* pff...flink aan het knallen geweest Sarik, waren 2 lonely races zo te zien?

Dat was wel zo ja, de 98 bevalt erg goed en het gaat erg gecontroleerd hard dus das toppie.
Van de 10 / 13 rondes de meeste onder de 50 dus ging erg lekker.

*edit* Wanneer kom jij weer mee rijden Pronk?

Last edited:
Dankje! Hou er wel van om het zo snel mogelijk af te handelen ipv een week er overheen te laten gaan. En voor jullie is het ook leuk om ze zo snel mogelijk terug te zien lijkt mij, dus vandaar :#

The return of the 98 zip, volgens mij hebben een paar mensen her gevoel dat ze niet de juiste indruk hebben achtergelaten op Adria en willen dit dit jaar rechtzetten

Knappe tijd Sarik, zeker met hoe de baan er tegenwoordig bij ligt, je schaart je bij een select gezelschap.

Moest Jos nog wennen aan de 98 of had hij andere problemen?

Denk dat hij last had van meerdere dingen.....
dochter(weinig slaap), idd wennen aan 98 en had zijn dag niet echt.
Denk dat ik het zo goed samenvat

Status
Not open for further replies.