Ik zeg ook gewoon rechtdoor doorknallen
Ja inderdaad gewoon het oude rondje.
Hoe zit het voor de nederlanders kwa verzekering bij de belgen?
Of afwisselen ? Aangezien we meerdere keren op SPA rijden, misscien wel een keer leuk om 'iets' anders te hebben.
Waarom afwisselen, spa is spa waarom iets wat goed is veranderen
ik zou aan de layout ook weinig veranderen, maar het asfalt is zooooooooooooo oud. sinds genk de licentie voor het karten heeft gekregen, heb ik het idee dat ze het hebben opgegeven in spa. ik ben er 11 jaar geleden voor het eerst geweest, en volgens mij is er in die tijd nooit een nieuwe plak opgekomen.De vorm is goed imo. Maar nieuw asfalt en voorzieningen zou niet slecht zijn.
Alleen jammer dat nieuw asfalt zeker in het begin zo glad is.
ik zou aan de layout ook weinig veranderen, maar het asfalt is zooooooooooooo oud. sinds genk de licentie voor het karten heeft gekregen, heb ik het idee dat ze het hebben opgegeven in spa. ik ben er 11 jaar geleden voor het eerst geweest, en volgens mij is er in die tijd nooit een nieuwe plak opgekomen.
Ja Genk is een vette baan. Denk dat iedereen die die baan kent er zo over denkt.
Is misschien wel de moeite om eens over na te denken, ipv zo ver naar frankrijk te moeten rijden was het misschien leuker om wat dichterbij te kunnen rijden en wat meer te moeten betalen voor de race. Anders betaal je het toch aan benzine/diesel om zo ver te rijden.
waarom rijden we gvd niet in genk ook gvd
genk was trouwens wel nieuw asfalt pronk. oig het grootste deel van de baan, kan me wel herinnen daar bij de pits een paar bochten niet volgens mij.