This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoertopic #8

Status
Not open for further replies.
ik begrijp niet dat het zo laten verslonzen, voor een circuit met zo'n status mag je toch wel wat meer verwachten. mja kan nou niet echt zeggen dat buiten de nieuwe pits voor de f1, de accomodatie's op de rest van het circuit er zo representatief uitzien. buiten dat blijft het natuurlijk vet om er te rijden of zijn, om dikke auto's op de grote baan te zien

De vorm is goed imo. Maar nieuw asfalt en voorzieningen zou niet slecht zijn.

Alleen jammer dat nieuw asfalt zeker in het begin zo glad is.

De vorm is goed imo. Maar nieuw asfalt en voorzieningen zou niet slecht zijn.

Alleen jammer dat nieuw asfalt zeker in het begin zo glad is.
ik zou aan de layout ook weinig veranderen, maar het asfalt is zooooooooooooo oud. sinds genk de licentie voor het karten heeft gekregen, heb ik het idee dat ze het hebben opgegeven in spa. ik ben er 11 jaar geleden voor het eerst geweest, en volgens mij is er in die tijd nooit een nieuwe plak opgekomen.

waarom rijden we gvd niet in genk ook gvd

dat was/is gruwelijke baan!!!

idd nog nooit nieuwe asvalt gegooid dat ik weet.

hoezo nu nog steeds niet:S

Ja Genk is een vette baan. Denk dat iedereen die die baan kent er zo over denkt.
Is misschien wel de moeite om eens over na te denken, ipv zo ver naar frankrijk te moeten rijden was het misschien leuker om wat dichterbij te kunnen rijden en wat meer te moeten betalen voor de race. Anders betaal je het toch aan benzine/diesel om zo ver te rijden.

dat zei ik ook al tegen velen

genk = heeeeeeel duur. toen wij een sbo wedstrijd hebben gehad daar, zag ik tijdens de wedtrijd wat bange ogen toen er hier en daar wat mensen onderuit gingen. denk dat ze bang zijn dat hun asfalt er te snel aangaat. ik heb het nog vele malen geprobeerd om er een wedstrijd te organiseren ondanks de kosten, maar de eigenaar wilde er gewoon niet meer aan. mja waarom zou je ook, als je je zakken kunt vullen met kartspubliek.

genk was trouwens wel nieuw asfalt pronk. oig het grootste deel van de baan, kan me wel herinnen daar bij de pits een paar bochten niet volgens mij.

Genk is idd een hele mooie baan. De staat van de asfalt weet ik niet. Maar vlak lach het zeker niet. Ik heb er toen erg veel last van gehad op mijn street magic, toen er nog slechte vering op stond.

genk was trouwens wel nieuw asfalt pronk. oig het grootste deel van de baan, kan me wel herinnen daar bij de pits een paar bochten niet volgens mij.

Kan me herinneren dat het stuk achterin echt heel erg slecht was, daar heb ik toen ook o.a. de Jog van GP dubbelgevouwen

Status
Not open for further replies.