This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Race - Lelystad - 24 maart 2008

Als het Regent.? Gaat het dan wel gewoon door???
Heb de regenbandjes al klaar liggen hoor

Hoop tot maandag jongens.

Me 1ste wedstrijd en hij moet gewoon doorgaan :# :#

Groetjes Melvin
 
hier donderd een beste lading sneeuw uit de lucht
alles wat nu valt, valt maandag niet

Hoop iig aanwezig te zijn als toeschouwer. is ong 70km voor mij
 
Hier Hilversum ( Nog geen 30 min van Lelystad.) Nog geen zon gezien en af en toe en klein buitje. Tot nu toe kunnen we gewoon rijden Alleen wel op regenbanden!

Maar dat maakt mij niet uit, als we maar kunnen RIJDEN!

Hoop tot maandag

Gr Melvin
 
Hmmmm... heb net effe Weer-online gechecked. Ziet er niet veelbelovend uit..... :'(
Zie voor het weerplaatje; http://peet-s.blogspot.com/

Wat mij betreft mag het hoe-dan-ook doorgaan; hoewel ik wel kan begrijpen dat het met jullie scooters toch wat anders rijden is dan met Pitbikes als het nat/glad is.

Mijn set regenwielen met Sava's ligt al klaar. :+
 
Helemaal mee eens. Wat mij betreft mag het ook hoe-dan-ook door gaan. Heb de regenbanden ( De Dunlop TT72) al klaar liggen

En het is nu echt supeerr mooi weer hier.Dus het ziet er goed uit.. Zie het nog niet gaan sneeuwen. En die regen buien maken niet zoveel uit denk ik? Regenrijden is anders maar het hoort er wel bij

Hoop tot morgen allemaal een veel succ6
 
Hier ligt een klein beetje sneeuw, maar ook het zonnetje schijnt lekker! Hoop dat het morgen door kan gaan!
 
jullie denke niet aan bevroren vingers onder het rijden.

dat rijd erg lekker als je elke bocht moet remmen maar dat gaat bijna niet dan.

voor mij mag het afgelast worden zoals vele hier al melden.

lelystad rijden we toch al 3x dus 1x mag er wel af!!!
 


man ga met een step ofzo rijden n als je gaat huilen om een beetje vriesweer |(|(
 
man ga met een step ofzo rijden n als je gaat huilen om een beetje vriesweer |(|(

jonghe,

wat krijg je met dit weer, de ene kan wel remmen en de andere niet en die knalt op jouw!
bv

dan heeft misschien een van jullie gebroken arm of wat dan ook!

veel plezier dan!!!
 
man ga met een step ofzo rijden n als je gaat huilen om een beetje vriesweer |(|(

Ik rij nu toch al weer een paar jaartjes en heb ook al vaak genoeg in koud, vriezend weer gereden.
Zolang de zon dan schijnt is het niet zo'n probleem, maar het weer wat nu verwacht wordt is echt geen pretje om in te rijden.
Van mij mag het ook afgelast worden, als het toch door gaat zit ik er sterk over te denken om de scooter thuis te laten en alleen te gaan kijken.
Ik doe het uiteindelijk voor mijn hobby en met dit weer ga ik er niet met plezier op zitten.
 

zo dacht ik erook over