SBO Race - Lelystad - 24 maart 2008

Je kan eventueel van het weekend langskomen Mark als je wil. Laat maar weten over dee PM,of vraag mijn 06 aan Six/Andries
 
ik ga wel een zakje zout halen in de winkel. kunnen we de ideale lijn schoonmaken, en kijken wie er dan de ballen heeft om in te halen:P
 
was het bij de sobw ook niet zo dat je moest aantonen dat er iets niet goed was of stuk? anders als een baan je niet ligt "of juist heel goed" (kijk naar pronk)
bij de sobw hanteerde ik altijd de regel dat je niet meer dan 4 rondjes had gereden. als het ding niet loopt of stuk is ga je geen 20 rondjes trainen. dan is het gewoon vette pech, ook voor degene die vooraan staan in het kampioenschap.
 
Oftewel: gelijk beginnen met knallen (voor de mensen die dat niet doen)...zit je altijd goed mocht ie kapot gaan ;)
 
Tip

een tip:

voor de die-hard racer vertel ik niets nieuws, maar goed.

van zondag op maandag wordt er vorst verwacht, dit kan problemen geven voor alle rijders die Castrol A747 gebruiken, deze olie kan niet tegen vorst en begint dan zijn smeereigenschappen te verliezen. eenmaal onder nul geweest is de kwaliteit niet meer zoals hij hoort te zijn

dus zorg dat je brandstof en de benzine in je scooter vorst vrij staan, dit geldt natuurlijk ook voor de koelsystemen die volledig met water zijn gevuld. maar dat zal niet zo'n vaart lopen met lichte vorst.

gr Gé
 
ik zit nog te twijfelen, wil eigenlijk wel komen, maar ik heb nog geen regenbandjes ofzo.

beetje rondcruisen is leuk voor de ervaring, maar het is niet gratis.
 
denk dat een paraplu wel handig gaat worden ja :P moet ook nog even snel regenbandjes om een setje velgen laten leggen, lijkt me wel makkelijk :X
 
Back
Top