SBO Race - Lelystad - 24 maart 2008

deze organisatie's hebben een heel weekend georganiseerd. zij krijgen ook heel veel mensen vanuit het buitenland. wij krijgen alleen mensen uit belgie en evt duitsland langs de grens. wij vonden het een vrijdag nog te vroeg om een 1daags evenement op maandag al af te lassen.


allright...het maakt idd ook niet uit als je sowiezo je geld niet terug krijgt. Ik had verwacht dat je het nog wel een paar dagen vantevoren af kon zeggen zonder dat het je geld gaat kosten. Had iig nooit verwacht dat je dat een maand van tevoren had moeten doen!
 
Kunnen jullie niet onder dat contract uitkomen als de datum wordt verplaatst?

Het lijkt mij zeer sterk dat de knmv de baanhuur van Assen moet betalen en over een paar weken weer.

Ik hoop dat er oplossing word gevonden, mij maakt het niet uit als we morgen moeten rijden als er maar geen sneeuw ligt.
 
Kunnen jullie niet onder dat contract uitkomen als de datum wordt verplaatst?

Het lijkt mij zeer sterk dat de knmv de baanhuur van Assen moet betalen en over een paar weken weer.

Ik hoop dat er oplossing word gevonden, mij maakt het niet uit als we morgen moeten rijden als er maar geen sneeuw ligt.

idd als je het verzet lijkt me toch niet dat je de volle pond moet betalen
 
maar wat gaat er nu gebeuren want lijkt me wel handig dat er rond dit tijdstip wel een beetje duidelijkheid is?

Toch door laten gaan en het daar wel zien of nu 100% aflassen?
 
ik ga voor optie 1 en dan kunnen we morgen ochtend als het nodig mocht zijn alsnog aflassen die huur ben je nu toch al kwijt (als ik het goed begrijp)
 
er zal wel over te praten zijn, maar zoals de feiten nu voor ons liggen is het 2000 euro in de prullebak. mja, ik heb ook geen zin om mensen morgen zichzelf in de kreukels te laten rijden en dan de helft van het seizoen niet meer komen.

er zal best nog wel over gepraat kunnen worden, alleen zwart op wit niet.
 
ik ga voor optie 1 en dan kunnen we morgen ochtend als het nodig mocht zijn alsnog aflassen die huur ben je nu toch al kwijt (als ik het goed begrijp)

ik ga niet even 400 km voor niks rijden + alles inpakken en weer uitpakken om te horen NEE we gaan niet rijden.....
 
12:06.....



Sorry...maar zit mezelf een beetje op te vreten hier, ga ik vanmiddag als een idioot de scooter afmaken en regenklaar maken? Of ga ik klussen in mijn huisje? :)
 
ik ga niet even 200 km voor niks rijden + alles inpakken en weer uitpakken om te horen NEE we gaan niet rijden.....

ik ook,

het is fucking ver rijden ok dat is altijd wel zo.
maar voor niks is ook weggegooid geld.

zoals kenny al zei als er ongelukken gebeuren zijn ze nog meer geld kwijt!

misschien kan je regelen dat je met dat geld een andere datum die nog vrij is voor te kunne trainen.
dan is het toch geen weggegooid geld?
 
Wij vertrekken zoiezo straks al naar lelystad, omdat we voor vannacht een hotel hebben geregeld. Ik hoop dat ik het van tevoren nog te horen krijg!

Tis idd heel erg vervelend om al het geld dat SBO al betaald heeft voor de baan dan zomaar weggegooid geld is. Kan er beter gereden worden en kunnen mensen zelf kijken of ze wel of niet komen.
 
12:06.....



Sorry...maar zit mezelf een beetje op te vreten hier, ga ik vanmiddag als een idioot de scooter afmaken en regenklaar maken? Of ga ik klussen in mijn huisje? :)

Mee eens ...
of je gooit 2000 euro in de prullenbak .. dan weet je zeker dat er niet gereden word, of we nemen het risico dat er mensen een been kunnen breken etc?(beetje krom gezegd maargoed...)
 
Dan moet hij zorgen dat hij niet zo kinderachtig over komt :)

dan moet hij maar niet beginnen neuten over het weer, ik rijdt trouwens ook al 2 jar met de grote bak op de grotere circuits , in alle weersomstandigheden ! en dat is heel wat kouder of met een scootertje :|
maarja ik had idd ietsje minder zo uit die hoek moeten komen zoals je zegt sorry daarvoor!
 
Back
Top