SBO Race - Lelystad - 24 maart 2008

mijn snelste tijd was 51. nog iets maar ik geloof dat het toen regende

edit:

inderdaad het regende

217-1185218915.jpg

als het zo regent , wat blijkbaar wel echt hard is , dan vertrek ik niet lol.
 
Je moet het toch een keer leren? En de regen is lang zo kut nog niet hoor! Het geeft altijd weer verassende uitslagen. Ik vind het supergaaf om te doen iig.
 
HAMAN, IK STEUN PAULUS. HIJ IS IN IEDERGEVAL SNELLER DAN JOU DAT ZEKER...... :W (ik d8 af en toe dat je moest poepen in dat pak van je DAMN)

feiten spreken je tegen ouwe ... maakt me verder ook niet uit hoor kan je niet weten je bent er nooit!

tis allemaal leuk en aardig dat je een doelstelling neerzet maar post dan iets wat ook daadwerkelijk geloofwaardig is. top 10 rijden zit er voor paulus (en mij) gewoon niet in ... tenzij er ineens 5 of meer man in een race uitvallen. maja hoe groot is die kans. en wat is je top 10 plaats dan waard ... maja paul ik kijk uit naar een vet seizoen waar we samen voor de A klassen gaan battlen :D

:edit:
snap trouwens niet waarom je de vergelijking met mij maakt ... mij zie je nergens verklaren dat ik top 10 ga rijden. beetje een onzinnige reply dus al met al

Stel je niet aan. Regenrijden hoort er ook bij, en het is gaaf kan ik je vertellen!

zeker ... op lelystad is het ook nog goed te doen. spa vond ik ook vet in de regen
 
Last edited:
@ jimmy: tuurlijk voor de lol, winnen doe ik toch niet en dat is mijn doel ook niet, het zou wel tof zijn maar nog niet voor mij weggelegd :p

@ cunoh : we zullen wel zien .
 
Regen is vet.

op spa is grip dan wel ver tezoeken met die dikke laag rubber die daar ligt.

denk dat voor een hoop rijders de finish halen al voldoening geeft :)
 
Regen is vet.

op spa is grip dan wel ver tezoeken met die dikke laag rubber die daar ligt.

denk dat voor een hoop rijders de finish halen al voldoening geeft :)

daar denk ik toch echt anders over..
ik vond het in de regen op spa prima te doen!
1ste race 5de
2de race op me plaat, toen ik 4de lag..
 
Mensen die in de regen rijden vet vinden snappen het niet helemaal volgens mij. Waarom doe je aan racen? Adrenaline, snelheid, en lol hebben...toch? In de regen ga je minder hard, dus minder andrenaline, en als je niet het uiterste uit je machine, en uit jezelf kan halen, heb je ook minder lol toch?

Ik bedoel...het is prima om regenrijden niet erg te vinden, maar ga nou niet zeggen dat je het vet cool vind, want dat slaat natuurlijk nergens op 8P

Met gespannen billetjes op het zadel zitten en overeind proberen te blijven, alles wordt fucking smerig, en de kans op schade aan de scoot is groter. Tuurlijk is het een extra dimensie...wie heeft alsnog de grootste ballen, en wie kan het best met zijn machine overweg onder moeilijke omstandigheden, maar dan nog...vol in je remmen eind rechte stuk, knie aan de grond, en volgas op power het ding weer recht de bocht uit trekken...dat schopt toch kont? :W
 
racen schopt kont....

Regenrijden is alleen vet als je of mazzel hebt met je bandenkeuze, of 10 pk meer onder je hol hebt, zodat je iedereen op het rechte end met 2 vingers in je neus voorbij kan fietsen :W
 
ik zie dat toch iets anders :P

tuurlijk wil je het uiterste uit je machine halen en uit jezelf..
maar in de regen kan dat imo ook.. alleen ligt de grens dan iets dichterbij ;)

ik vind opzich ook een kick om een bocht uit te komen, en op t gas te gaan, en dan merken dat je achterkant enigzins wegglijd.Maar als je er dan toch op blijft zitten, vind ik dat gewoon uber wreed :D

dat zal misschien wat raar klinken, maar ik vind regenrijden niet eens zo slecht, als ik het voor het kiezen had was elke race dag 25 graden en een strak laagje asfalt enz enz..
alleen helaas leven we niet op de bahamas, en moeten we het doen met enkele regen races! dan kan je ze maar beter met een grote glimlach op je gezicht rijden en gewoon gaan met die banaan/scooter
 
Back
Top